۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۲۳

تارتار:

گسترش فولاد با شکست پدیده از پایین جدول جدا می شود

گسترش فولاد با شکست پدیده از پایین جدول جدا می شود

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: با پیروزی برابر تیم پدیده می توانیم از پائین جدول جدا شده و به شرایط فعلی خود بهبود دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار بعداز ظهر چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و پدیده خراسان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با پدیده برای تیم ما هم مهم است و هم خیلی سخت، مهم از این نظر که اگر بتوانیم این بازی را ببریم، از پایین جدول کاملا جدا می شویم و نگاهمان به رده های بالایی خواهد بود.

وی ادامه داد: سختی این بازی هم از این نظر است که تیم پدیده سه بازی اخیر خود را باخته و در دیدار برابر تیم ما انرژی و تلاش مضاعفی به کار خواهد گرفت تا با نتیجه ای خوب زمین مسابقه را ترک کند.

تارتار با اشاره به تمرینات تیم گسترش فولاد تبریز طی هفته جاری، گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و روی نقاط ضعف و قوت تیم پدیده کار کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم نتیجه دلخواه خود را در بازی فردا کسب کنیم.

وی با اشاره به بازیکنان غایب تیمش در دیدار برابر پدیده عنوان کرد: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما رسول پیرزاده و حمید جوکار همچنان مصدوم هستند و ما نمی توانیم در بازی فردا از این دو بازیکن استفاده کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: ما برابر تیم ذوب آهن با استرس بازی کردیم و به همین دلیل در آن بازی خوب نبودیم اما برابر ملوان بچه ها نشان دادند که روح تیمی به گسترش فولاد بازگشته و بازیکنان اعتماد به نفس لازم را دارند.

وی گفت: خود بازیکنان تیم گسترش فولاد می دانند که ارزش نتیجه بازی با پدیده بیشتر از سه امتیاز است و ما در صورت پیروزی در بازی فردا می توانیم در جدول بالاتر از این تیم قرار بگیریم.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از چارچوب بازی های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15:45 روز پنجشنبه 10 مهر در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 2382036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha