۹ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۶

حجت الاسلام اکبری:

تمرین کار مشترک و گروهی از اهداف مهم انجمن اسلامی است

تمرین کار مشترک و گروهی از اهداف مهم انجمن اسلامی است

اراک-خبرگزاری مهر: نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: تمرین کار مشترک یکی از اهداف مهم انجمن اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حاج علی اکبری، بعد ازظهر چهارشنبه در نشست اعضای قرارگاه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پسر استان مرکزی در کانون امام خمینی(ره) اراک، افزود: تمرین کار مشترک یکی از اهداف مهم انجمن اسلامی است که خوشبختانه این مهم همیشه و با تمام توان دنبال می شود.

وی با بیان اینکه بکارگیری از توان و فکر یکدیگر در توسعه جامعه اثرگذار است، گفت: انجمن اسلامی محیطی برای تمرین و همکاری های مؤمنانه با یکدیگر است و برای تحقق این امر باید این انجمن با سایر دستگاه های اجرایی تعاملی سازنده داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه انجمن اسلامی اخلاق مداری بوده و مجدانه دنبال می شود، ادامه داد: برخورداری از اخلاق، معنویت دوچندانی را به دنبال دارد و شاید سایر دستگاه ها از این نعمت برخوردار نباشند.

حجت الاسلام اکبری بصیرت، فهم برتر و ادب دانش آموزان را سرمایه اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانست و اظهار کرد: ابتکار از مواردی است که این انجمن به دنبال شکوفایی آن در دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه بخش اصلی حضور دانش آموزان در مدارس را تنها کتابخوانی نیست، گفت: یادگیری زندگی شایسته، صحیح و به دنبال آن رشد شخصیتی بخش اصلی حضور دانش آموزان است، که باید برای تحقق آن تلاش شود.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: خوشبختانه انجام واقعی وظیفه در این انجمن به کمترین بودجه و هزینه نیازمند است و فعالیت در این انجمن همکاری اثر بخش دانش آموزان را می طلبد.

کد خبر 2382098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha