۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۴

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

نصيری: تلاش‌مان برای مدال برنز نتیجه نداد/ حاشيه‌های هندبال تمام می‌شود

نصيری: تلاش‌مان برای مدال برنز نتیجه نداد/ حاشيه‌های هندبال تمام می‌شود

سرپرست فدراسیون هندبال ایران معتقد است بازیکنان ایران تمام تلاش خود را برای کسب مدال برنز در این رقابتها به کار بستند. وی همچنین گفت: حتی حق تیم ملی هندبال ایران بيشتر از سومی بود اما بحرينی‌ها ضد هندبال بازی كردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، خسرو نصيری پس از شکست تیم هندبال ایران برابر بحرین و از دست دادن مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ایران تمام تلاش خود را به کار بستند زیرا می‌خواستند در این رقابتها به مقام سوم برسند اما این اتفاق رخ نداد.

وی اضافه کرد: حتی حق تیم ملی هندبال ایران بيشتر از سومی بود اما بحرينی‌ها ضد هندبال بازی كردند. در این شرایط هم بازیکنان ایران تمام توان خودشان را به کار بستند اما داور به ناحق در دقايق آخر يكی از بازيكنان ما را اخراج كرد.

سرپرست فدراسیون هندبال ایران افزود: هرچند حاشيه‌ها تيم ملی هندبال را بسیار اذيت كرد ولي بازیکنان با جان و دل كار كردند تا مدال بگيرند اما این اتفاق رخ نداد، ان‌شاءالله حاشيه‌ها هم تمام خواهد. ما تيم جوانی را برای اين بازی‌ها آماده كرديم که با توجه به جوانی، خيلی خوب كار كردند.

وی با بیان اینکه يك دست و يك دل بودن آینده خوبی را برای این تیم ترسیم کرده، یادآور شد: ماچك تا ارديبهشت‌ماه سال 94 با فدراسیون هندبال قرارداد دارد که ما تمايل داریم همكاری خود را با ایشان ادامه دهیم. البته فدراسيون طرح استعداديابی را در پيش كرفته تا در آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

نصيری درباره اعتراض بازيكن ايران به تعويض خود گفت: اين مسايل در هندبال طبيعی است. بازيكن وقتی توپ را از دست می‌دهد، ناراحت می‌شود. خوشبختانه ما در اين دوره تیمی یک دست داشتم که اين جز يكی از نادرترين تيم‌هايی بود كه بدون حاشيه كار خود را به پايان رساند، هرچند حاشيه‌هايی از بيرون ما را اذيت می‌كرد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2382349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha