۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۲

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

ژاپن حریف تیم ملی والیبال ایران در دیدار فینال شد

ژاپن حریف تیم ملی والیبال ایران در دیدار فینال شد

تیم ملی والیبال ژاپن با غلبه بر کره‌جنوبی حریف ایران در فینال بازی‌های آسیایی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای والیبال بازی‌های آسیایی را شامگاه امروز به وقت محلی تیم‌های ملی کره‌جنوبی و ژاپن برگزار کردند که در پایان تیم ژاپن میزبان مسابقات را با حساب 3 بر یک شکست داد و حریف ایران در فینال شد.

تیم ژاپن ست‌های اول، سوم و چهارم این بازی را به ترتیب با امتیازات 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 23 به سود خود پایان داد و تنها در ست دوم با امتیاز 25 بر 18 مغلوب حریف خود شد.

بدین ترتیب تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن از ساعت 19:30 فردا جمعه در سالن "سونگنیم جیمنازیوم" شهر اینچئون دیدار پایانی بازی‌های آسیایی را برگزار می‌کنند. قبل از این دیدار و از ساعت 17 دو تیم چین و کره‌جنوبی جدال خود را برای کسب مدال برنز انجام می‌دهند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن چهار سال قبل در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی گوانگژو نیز با یکدیکر پیکار کرده بودند که تیم کشورمان با هدایت مرحوم حسین معدنی بازی را واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2382351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha