۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۲

علیرضا مرزبان مطرح کرد؛

گسترش فولاد به توپ‌های مستقیم روی آورد/ پدیده با کیفیت بازی می‌کند

گسترش فولاد به توپ‌های مستقیم روی آورد/ پدیده با کیفیت بازی می‌کند

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: خوشحالم که پس از سه شکست متوالی امروز در تبریز توانستیم یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی تیم‌های گسترش فولاد و پدیده در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: همانطور که انتظار داشتیم، دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند. ما بازی را بهتر شروع کردیم و در بازیسازی کیفیت بالایی از خود ارائه دادیم و توانستیم در نیمه دوم گل بزنیم و پس از گل شاهد حملات تیم گسترش فولاد بودیم.

وی ادامه داد: پس از اینکه ما به گل رسیدیم، بازی به نوعی به جنجال کشیده شد. گسترش فولاد با ریسک بالاتری بازی کرد و بیشتر سعی داشت که با توپ‌های مستقیم به دروازه ما نزدیک شود. در مجموع دیداری بود که تماشاگران از آن لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با ابراز خوشحالی از این پیروزی بیرون از خانه عنوان کرد: ما پس از سه شکست پیروز شدیم و این سه امتیاز شرایط ما را در جدول بهتر می‌کند.

وی درخصوص یک صحنه که درون محوطه جریمه گسترش فولاد رخ داد و بازیکنان پدیده اعتراض به پنالتی داشتند، تاکید کرد: یکسری مسائل است که در زمین فوتبال به اشتباهات داوری ربط دارد. ما اکنون که برده‌ایم می‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

مرزبان همچنین گفت: در آن صحنه کمک داور اول به من گفت حواسم به آفساید بود و صحنه خطای احتمالی را ندیدم. باید بگویم اشتباهات داوری هم جزئی از فوتبال است و داوران نیز مثل ما مربیان بعضا اشتباه می‌کنند.

تیم پدیده مشهد در هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز توانست با یک گل از سد میزبان خود بگذرد.

کد خبر 2382517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha