۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۱۳

عبدالله ويسی:

عابدزاده با كدام زبان متوجه توهين‌های كولی‌بالی شد/ تنها از برد راضی‌ام

عابدزاده با كدام زبان متوجه توهين‌های كولی‌بالی شد/ تنها از برد راضی‌ام

اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربي تيم فوتبال صنعتی خوزستان گفت: احمدرضا عابدزاده با كدام زبان متوجه توهين های كولی‌بالی بازيكن اهل مالی ما به خودش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی پس از پیروزی تیمش برابر راه‌آهن تهران در نشست خبری پایان بازی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار كرد: بازی با توجه به فشار روانی كه روی دوش هر دو تیم بود از نظر فنی چیز خاصی نداشت و ما تنها از كسب هر سه امتیاز این بازی رضایت داریم.

وی در ادامه افزود: حواشی این دیدار آنقدر زشت بود كه بازی انجام شده را تحت تاثیر قرار دارد و به عبارتی بازی را خراب كرد. این برد و باخت‌ها می‌گذرد ولی آنچه در ذهن‌ها باقی می‌ماند روحیه جوانمردی و رقابت سالم است.

سرمربی تیم فوتبال صنعتی خوزستان در خصوص داور این دیدار نیز اظهار كرد: هر دو پنالتی كه به سود تیم ما اعلام شد و البته ما آن را گل تبدیل نكردیم سالم و صحیح بود ولی در هر حالت باید یاد بگیریم كه در هر صورت به نظر داور احترام بگذاریم.

وی با مقایسه تعویض‌های صورت گرفته دو تیم خاطرنشان کرد: آنها بازیكنان شاخصی را به عنوان بازیكن تعویض وارد میدان كردند ولی سه جوان بی‌نام و نشان را وارد بازی كردیم كه استرس بازی به شدت روی عملكرد آنها تاثیر گذاشت. این نشان می‌دهد بضاعت‌مان خیلی كم و از داشتن بازیكنان شاخص و باكیفیت محروم هستیم، به همین دلیل از مسئولان تیم انتظار دارم این مشكل را حل كنند.

ویسی در خصوص از دست رفتن دو ضربه پنالتی صنعتی خوزستان از سوی مجیدی در این بازی بیان كرد: وی پنالتی زن اصلی تیم ما است و این موضوع طبیعی بود كه من هر دو ضربه پنالتی را به این بازیكن بدهم. با وجود این می‌دانستم این پنالتی‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند زیرا فشار روانی بالایی روی بازیكنان استقلال وجود دارد.

وی در خصوص درگیری‌های به وجود آمده در پایان بازی اظهار كرد: استیلی و عابدزاده دو اسطوره فوتبال ایران به شمار می‌روند و من به شخصه به هر دو نفر آنها علاقه دارم اما بازیكن خارجی ما بیشتر از دو سال كه برای ما بازی می‌كند و ما هنوز متوجه شیوه صبحت كردن آن نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعتی خوزستان همچنین گفت: بنابراین چگونه آنها متوجه توهین‌های این بازیكن آن هم به عابدزاده شدند. با تمام احترامی كه برای این دو مربی خوب كشور قائل هستم ولی به نظر می‌ رسد اتفاقات دیگری در كنار زمین رخ داد.

 

کد خبر 2382526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha