۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۴

امام جمعه سیریک:

نبود بیمارستان دردی است که مردم سیریک سالهاست تحمل می کنند

 نبود بیمارستان دردی است که مردم سیریک سالهاست تحمل می کنند

سیریک - خبرگزاری مهر: امام جمعه سیریک گفت: نبود بیمارستان در سیریک دردی است که مردم این منطقه سالهاست تحمل می کنند و همچنین به علت کم توجهی از سوی مسئولان پست در سیریک هنوز به آن جایگاه قانونی خود نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا صفایی هائری در خطبه های نماز جمعه این هفته سیریک توجه بیشتر مسئولان به جایگاه پست را خواستار شد و اظهار داشت: با وجود حساس بودن نقش پست و دامنه فعالیتهایی که به عموم مردم جامعه ارائه می دهد ، متاسفانه مسئولان به مقوله پست در سیریک کمتر توجه داشته اند.

وی با تبریک به مناسبت روز جهانی پست به کارکنان پست و همچنین عموم مردم بیان کرد: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران روز به روز دامنه فعالیتهای خود را گسترده تر کرده هم از نظر کیفی و هم کمیت ارتقاء داده شده است، در صورتی که پست سیریک هنوز به صورت سنتی اداره می شود.

حجت الاسلام صفایی هائری با بیان اینکه اداره پست با گستردگی دامنه فعالیتهایی که دارد ، اما در سیریک با یک نیروی انسانی اداره می شود، تصریح کرد: چنانچه اداره پست بخواهد به عموم مردم در زمینه ارتباطات و همچنین خدمان پستی مختلف دیگری ارائه دهد، به نیروی کار بیشتری نیاز است.

خطیب نماز جمعه سیریک در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت عموم مردم و مسئولان به نظم در امور بیان کرد: جایگاه و صبر این مردم بالاتر از این است ، که تا به حال توانسته اند خیلی از مشکلات را تحمل و یا حل کنند.

صفایی هائری اضافه کرد: نبود بیمارستان در سیریک دردی است که مردم این منطقه سالهاست  تحمل می کنند و نبود یک خط تلفن در اورژانس سیریک  نباید از دغدغه های مردم این شهرستان باشد.

امام جمعه سیریک با تاکید به مسئولان نسبت به رفع نواقصی جهت استقرار ادارات در سیریک، گفت: مسئولان ادارات در حد سخنرانی و رفع تکلیف اداری اکتفاء نکنند، بلکه بشود بخشی از لطف این مردم را جبران کرد.

کد خبر 2382772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha