۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۵

شاهوزهی:

ورزشکاران سیستان و بلوچستان از بازی‌های آسیایی با دست پر بازگشتند

ورزشکاران سیستان و بلوچستان از بازی‌های آسیایی با دست پر بازگشتند

زاهدان-خبرگزاری مهر: تعداد چهار تن از ورزشکاران سیستان و بلوچستان که به منظور شرکت در رقابت‌های آسیایی اینجوان در رشته‌های تیراندازی و کبدی به کره جنوبی اعزام شده بودند با کسب سه مدال نقره به استان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد 4 نفر از ورزشکاران استان در رشته های کبدی و تیراندازی در رقابت‌های آسیایی اینجوان کره جنوبی شرکت داشتند که ورزشکاران کبدی کار با کسب سه مدال طلا در این رقابت‌ها باری دیگر برای استان افتخار آفریدند.

دادخدا شاهوزهی با بیان اینکه سه تن از ورزشکاران استان که تیم ملی کبدی آقایان و بانوان کشور را در بازی‌های آسیایی اینجوان کره جنوبی همراهی می کردند با کسب مدال نقره موجب خوشحالی مردم کشور و به ویژه استان شدند.

وی اظهار داشت: حضور خانم فریده ظریف دوست تنها بانوی استان در تیم کبدی بانوان کشور و آقایان معراج شیخ و هادی اشترک در ترکیب تیم ملی کبدی اعزام شده به بازی‌های آسیایی اینجوان کره جنوبی موجب افتخار ورزش سیستان و بلوچستان شد.

وی موفقیت به دست آمده در رقابت با قهرمانان برجسته کشورهای مطرح جهان را نتیجه برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان، اداره كل ورزش و جوانان استان، فدراسيون‌ها و هيئت‌هاي پرتلاش ورزشی و همت و عزم مربيان و ورزشکاران عنوان کرد و افزود: کسب این عنوان ارزشمند که شایستگی‌ها و توانمندی‌های جوانان رشید این سرزمین را نشان می‌دهد موجب خوشحالی وشعف مردم ایران ، بویژه جامعه ورزش دوست سیستان و بلوچستان شد.

شاهوزهی اظهار داشت: چهار ورزشکار از این استان به همراه تیم ملی به بازی‌های آسیایی اینجوان کره جنوبی اعزام شدند که سه نفر از آنان برای استان افتخار آفرینی کردند.

وی اظهار داشت: مهدی جعفری پویا به‌عنوان دیگر نماینده سیستان و بلوچستان در رشته تیراندازی بازی‌های آسیایی کره جنوبی از جمله ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها بود که متاسفانه به کسب مقامی در این راستا نشد.

کد خبر 2383138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha