۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۹

حسینی:

بهره‌مندی 78 درصد مناطق روستایی شهرستان دیر از نعمت گاز

بهره‌مندی 78 درصد مناطق روستایی شهرستان دیر از نعمت گاز

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 78 درصد مناطق روستایی شهرستان دیر از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

غلامعباس حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه شبکه‌های گازرسانی در سطح استان بوشهر صورت گرفته است و طرح های مناسب دیگری را نیز در دستور اجرا داریم که امیدواریم شاهد تسریع در اجرای این طرح‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: هر چند در گذشته بسیاری از شهرها و روستاهای استان بوشهر از داشتن نعمت گاز خانگی بی بهره بودند ولی در سال‌های اخیر شاهد شتاب بالایی در اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان بوشهر بوده‌ایم.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای گازرسانی به روستاهای بخش بردخون شهرستان دیر، اذعان داشت: 20 کیلومتر خط انتقال و 29 کیلومتر شبکه پلی اتیلن برای گازرسانی به روستاهای شهر بردخون اجرا شده است.

اعتبار 110 میلیارد ریالی برای گازرسانی به روستاهای بردخون

وی از نصب یک دستگاه تی‌بی‌اس در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: یک‌هزار و 114 خانوار بردخونی با اجرای این طرح تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند که امیدواریم شاهد بهره‌مندی همه مردم این منطقه از گاز باشیم.

حسینی با اشاره به اعتبار 110 میلیارد ریالی برای گازرسانی به این روستاها، خاطرنشان ساخت: با تلاش های صورت گرفته برنامه های گازرسانی در زمان مقرر و حتی سریع‌تر از زمان های پیش بینی شده انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: شاهد همکاری و تعامل بسیار خوبی از سوی مردم و مسئولان برای گازرسانی به مناطق مختلف هستیم که این همکاری‌ها در عملکرد بهتر ما نقشی بسیار مهم و اساسی داشته است.

کد خبر 2383182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha