۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲

حجت الاسلام عباسی:

نماز عید قربان در 216 نقطه از سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

نماز عید قربان در 216 نقطه از سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

زاهدان-خبرگزاری مهر: رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: نماز عید سعید قربان فردا صبح به امامت ائمه جمعه شهرستان‌ها در 216 نقطه از استان اقامه می‌شود.

حجت الاسلام غلامرضا عباسی در گفتگو با مهر بیان داشت: نماز عید سعید قربان یه امامت ائمه جمعه و جماعات اهل تشییع و تسنن فردا صبح در 216 نقطه از استان اقامه خواهد شد.

وی اظهار داشت: نماز عید سعید قربان در زاهدان هفت صبح فردا به امامت آیت الله عباسعلی سلیمانی در مصلی المهدی(عج) شهرستان زاهدان اقامه می شود.

وی بیان داشت: نماز عید سعید قربان برادران و خواهران تشیع در 16 شهرستان زاهدان، زابل، هیرمند، زهک، هامون، نیمروز، خاش، سراوان، ایرانشهر، چابهار، نیکشهر، جلگه چاه هاشم و سرباز  و همچنین نماز عید سعید قربان برادران اهل سنت نیز به امامت ائمه جمعه و جماعات در عیدگاه های شهرستان های سراسر استان اقامه می شود.

وی اظهار داشت: یکی از اعمال عید قربان اقامه نمازاست که در آموزه‌های اسلامی بر آن تاکید شده است.

عباسی بیان داشت: نماز عید فطر و قربان دو رکعت است که در رکعت اول بعد از خواندن حمد و سوره باید پنج تکبیر بگوید و بعد از هر تکبیر یک قنوت بخواند و بعد از قنوت پنجم، تکبیر دیگرى بگوید و به رکوع رود و دو سجده به جا آورد و برخیزد و در رکعت دوم، چهار تکبیر بگوید و بعد از هر تکبیر قنوت بخواند و تکبیر پنجم را بگوید و به رکوع رود و بعد از رکوع دو سجده کند و تشهد بخواند و نماز را سلام دهد.

 

کد خبر 2383240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha