۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۹:۳۸

سلطانی در گفتگو با مهر:

عملکرد نیلسون عالی بود/ تعطیلات پیش رو فرصت طلایی برای پرسپولیس است

عملکرد نیلسون عالی بود/ تعطیلات پیش رو فرصت طلایی برای پرسپولیس است

دروازه بان اسبق پرسپولیس معتقد است تعطیلات لیگ برتر فرصت طلایی برای سرخ پوشان تهرانی محسوب می شود تا خود را به آمادگی کامل برسانند و از هماهنگی لازم برخوردار شوند.

بهروز سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان که با شکست یک بر صفر قرمزپوشان تهرانی همراه بود گفت: بازی خوبی بود. پرسپولیسی ها در این مسابقه خوب کار کردند و عملکرد قابل قبولی داشتند. اما متاسفانه از روی بدشانسی در دقایق پایانی بازی گلی را دریافت کردند که جبران آن سخت بود. در مجموع به غیر از نتیجه همه چیز راضی کننده بود.

وی در رابطه با عملکرد دروازه بان برزیلی پرسپولیس در این دیدار افزود: نیلسون یکی از بهترین های تیم در این مسابقه بود. او چندین موقعیت خوب را از سپاهانی ها گرفت و مانع از گلزنی آنها شد. نیلسون در اکثر صحنه ها ناجی پرسپولیس شد و در مجموع عملکردش راضی‌کننده بود.

دروازه بان اسبق قرمزها ادامه داد: روی گلی هم که پرسپولیس دریافت کرد او اصلا مقصر نبود. مهاجم سپاهان توپ را به جایی زد که کاری از دست او بر نمی آمد و اگر سه دروازه بان دیگر هم  در آن صحنه درون دروازه پرسپولیس بودند نمی توانستند آن توپ را مهار کنند.

سلطانی با اشاره به اینکه حضور دو سنگربان آماده در پرسپولیس به سود تیم خواهد بود، گفت: تیم درحال حاضر از حضور دو دروازه بان آماده و با تجربه بهره می برد. این مساله کاملا به سود پرسپولیس است. چون رقابت بین آنها به وجود می آید و هرکدام برای اینکه بتوانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند باید بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و تلاششان را دو چندان کنند.

سنگربان پیشین پرسپولیس در پایان در خصوص تعطیلات چند هفته ای لیگ اظهار داشت: این تعطیلات فرصت طلایی برای حمید درخشان است تا تیم را به شرایط ایده آل برساند. او باید در این فرصت روی نقاط ضعف تیم کار کند و آنها را برطرف کند تا با شروع دوباره لیگ، تیم دیگر مشکلی نداشته باشد. امیدوارم بعد از این تعطیلات پرسپولیس متفاوتی را در لیگ  شاهد باشیم.

کد خبر 2383335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha