۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۹:۳۶

در هفته نخست لیگ دسته اول/

پاس اولین 3 امتیاز خانگی را دشت کرد

پاس اولین 3 امتیاز خانگی را دشت کرد

همدان - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پاس همدان در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال میزبان گل گهر سیرجان بود که موفق شد با یک گل از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال همدان عصر شنبه در اولین دیدار خود در لیگ دسته اول در یک دیدار خانگی در ورزشگاه قدس و در مقابل یک هزار تماشاگر خود موفق شد با گل دقیقه 70 محسن آذرپاد از سد گل گهر سیرجان بگذرد و اولین 3 امتیاز خانگی را کسب کند.

پاسی ها  با ترکیب مهرداد بشاگردی، محمدصادق کرمی، اکبر بختیاری، محسن حمیدی، نادر هوشیار، پیمان نامور، اسحاق سبحانی، محمود محمدی (دقیقه 55 – روح الله عبدالهی)، هادی خیری میر، مجتبی محبوب مجاز (دقیقه 75 – سیدجمال معصومی)، محسن آذرپاد(دقیقه 80 – ایمان نعمت پور) در این دیدار به میدان رفتند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان تنها برای کسب حداقل نتیجه در این مسابقه به میدان آمده بود.

در این نیمه اول پاسی ها توپ و زمین را در اختیار داشتند و بازی خود را به تیم حریف دیکته کردند اما دفاع اتوبوسی شاگردان قاسم شهبا مانع از این شاید که پاسی ها در این دیدار به گل برسند.

اما در نیمه دوم بالاخره پاس عمقی اسحاق سبحانی در بین مدافعان گل گهرسیرجان به محسن آذرپاد رسید و این بازیکن با ضربه ای فنی و زیبا توپ را از سمت چپ دروازه بان گل گهر به تور دروازه این تیم کوبید.

در این هفته تیم های پاس، سیاهجامگان مشهد، داماش گیلان، مس رفسنجان و راهیان کرمانشاه در گروه دوم از سد حریفان خود گذاشتند.

قضاوت این دیدار بر عهده مهدی شجاعی بود همچنین ایوب غلام زاده و امیر مبشر نیز کمک‌ های او در این بازی بودند.

تیم فوتبال پاس همدان در گروه دوم این مسابقات با تیم های صنعت نفت آبادان، شهرداری بندرعباس، راهیان کرمانشاه، داماش گیلان، مس رفسنجان، گل گهر، فولاد یزد، شهرداری تبریز، پارسه، سیاه جامگان و صنایع اتکا گلستان هم گروه است.

پاسی ها در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جمعه 18 مهر ماه میمهان داماش گیلان هستند.

کد خبر 2383447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha