۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۹:۳۵

شهبا:

گل گهر را برای بقا در لیگ یک بسته ایم/ امسال شرایط داوری برای تیم ها سخت است

گل گهر را برای بقا در لیگ یک بسته ایم/ امسال شرایط داوری برای تیم ها سخت است

همدان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به دنبال صعود به لیگ برتر نیستیم و تنها تیم خود را برای بقا در لیگ دسته اول بسته ایم.

قاسم شهبا در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به بازی با پاس همدان اظهار داشت: بازیکنان ما بازی بسیار خوبی ارائه دادند و بسیار با انگیزه در این دیدار ظاهر شدند و به دستورات تاکتیکی به خوبی عمل کردند.

وی افزود: اول به دنبال این بودیم که گلی را از پاس دریافت نکنیم و در مرحله بعد در ضد حملات بتوانیم به گل برسیم، با توجه به فوروارد بسیار خوبی که داریم.

شهبا درباره گل پاس عنوان کرد: تا دقیقه 70 مسابقه بازیکنان ما به خوبی کار دفاع را انجام دادند اما متاسفانه در دقیقه 70 روی یک اشتباه خط دفاع گل خوردیم و امتیاز این مسابقه را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان عنوان کرد: تیم پاس در این فصل بسیار خوب بسته شده و تیم پر مهره ای است همچنین کادر فنی و امکانات خوبی را در اختیار دارد و به نظرم هفته به هفته نیز بهتر می شوند.

وی درباره داوری این مسابقه گفت: به نظرم در این فصل شرایط داوری برای همه تیم های لیگ دسته اول سخت باشد.

شهبا در پاسخ به خبرنگار مهر درباره هدف تیم گل گهر در این فصل بیان کرد: ما تنها تیم گل گهر را برای بقا در لیگ دسته اول بسته ایم و هدفمان ماندن در این لیگ است.

هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال شنبه 12 مهر ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان بین دو تیم پاس همدان و گل گهر سیرجان برگزار شد که در نهایت پاسی ها با یک گل توانستند حریف خود را شکست دهند.

کد خبر 2383448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha