۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۲

آنخل دی ماریا:

ترک رئال و پیوستن به منچستریونایتد پیشرفت بزرگی برایم بود

ترک رئال و پیوستن به منچستریونایتد پیشرفت بزرگی برایم بود

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است ترک رئال مادرید و پیوستن به جمع شیاطین سرخ یک قدم رو به جلو در دوران فوتبال حرفه ای او بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دی ماریا که در رئال مادرید به یک نیمکت نیشین تبدیل شده بود تابستان با رقم 77 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. این بازیکن به خوبی در ترکیب منچستریونایتد جا افتاده و یکشنبه در پیروزی دو بر یک تیمش مقابل اورتون سومین گل خود در رقابتهای لیگ برتر را به ثمر رساند.

او در گفتگو با شبکه تلویزیونی MUTV گفت: ترک باشگاهی مثل رئال مادرید و پیوستن به باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد باعث پیشرفت یک بازیکن می شود. روزهای بسیار حساسی برای من بود و خوشحالم از اینکه اکنون در منچستریونایتد هستم. هر روز که می گذرد بیشتر با شرایط اینجا وفق پیدا می کند و کاملا راضی هستم.

دی ماریا در ادامه افزود: از زمانی که به منچستریونایتد آمده ام هواداران روی ضربات آزاد، کرنرها و یا حتی در حین بازی احساسات مثبتی را به من القا می کنند و با تشویق هایشان به من انرژی می دهند. احساس می کنم آنها همیشه پشتم هستند. امیدوارم این شرایط برای مدت زیادی ادامه داشته باشد و من هم مدت زیادی در این باشگاه بمانم.

کد خبر 2383989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha