۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۰

مهرآبادی:

افزایش میزان تسهیلات بانکی در بخش مسکن مهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است

افزایش میزان تسهیلات بانکی در بخش مسکن مهر در دستور کار وزارت راه  و شهرسازی است

ایلام - خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش میزان تسهیلات بانکی در بخش مسکن مهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مهرآبادی ظهر دوشنبه در نشست شورای مسکن استان ایلام اظهار داشت: اتمام پروژه های مسکن مهر در تمام نقاط کشور در حال پیگیری است و هم اکنون نیز دو هزار و 500 واحد مسکن مهر در حال ساخت در استان ایلام وجود دارد که برای تکمیل این واحدهای نیمه تمام 10 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: چهار میلیون 300 هزار واحد مسکن در کشور در دست ساخت است که از این تعداد دو میلیون و 300 هزار واحد مربوط به مسکن مهر است.

این مسئول بیان داشت: منابع واحدهای مسکن مهر از دو طریق حاصل می‌شود که یکی از طریق تسهیلات بانکی و دیگری از طریق آورده متقاضیان است و تاکنون نیز یک میلیون و 200 میلیون واحد نیز تاکنون افتتاح شده است.

وی بیان داشت: یکی مباحث مهم برای اتمام پروژه های مسکن مهر در کشور بحث افزایش تسهیلات بانکی است که در این ارتباط این وزارتخانه در حال رایزنی با بانک مرکزی و بانک مسکن به عنوان بانک عامل برای افزایش سطح تسهیلات بانکی تا سقف 300 میلیون ریال به متقاضیان است.

این مسئول افزود: خدمات زیربنایی، مدرسه، مسجد، فضای سبز، واحدهای درمانی و بهداشتی و ایستگاه آتش نشانی از جمله نیازهای اساسی مسکن های مهر است که طرح مسکن مهر نیازمند احداث دو هزار و 250 باب مدرسه، 300 واحد بهداشتی و درمانی و 800 مسجد است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بر ساماندهی مساکن مهر تاکید بسیاری داشته است، عنوان کرد: هیچ واحد مسکن مهری بدون خدمات زیر بنایی نباید تحویل داده شود چراکه این ظلم به مردم است.

 

کد خبر 2384200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha