۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲

ملاقاسمي در گفتگو با مهر:

باید از كادر فني تيم کشتی فرنگي حمايت كرد/ ذهنیت تلخ پوسان را داشتیم

باید از كادر فني تيم کشتی فرنگي حمايت كرد/ ذهنیت تلخ پوسان را داشتیم

عضو شوراي فني تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي با توجه به نتایج مطلوب بازیهای آسیایی اینچئون گفت: بايد از كادر فني تيم ملي فرنگي حمايت و این مربیان را همچنان حفظ کرد.

حسين ملاقاسمي در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: كشتي فرنگي براي نخستين بار در رقابت‌هاي جهاني ازبکستان به عنوان مقام قهرماني رسيد و بلافاصله در مدت زمان بسيار كمی راهي بازيهاي آسيايي اينچئون شد. این درحالی بود که كشتي ايران يكبار خاطره تلخ حضور در بازیهای آسیایی پوسان با این شرایط را داشت، اما اين بار چه در رشته آزاد و چه فرنگي نتيجه خوبي را در هر كسب كردیم.

وي ادامه داد: مردم از موفقيت كشتي خوشحال هستند و اين يك نقطه اتكا و اطمينان براي كشتي است و اين حمايت مايه افتخار ما اهالي ورزش ملي خواهد بود.

ملاقاسمي تصريح كرد: در حالي كه مردم از اين موفقيت ها خوشحال هستند، متاسفانه نمي دانم يك عده با مطرح كردن بحث هايی مانند تغيير در برنامه ريزي و يا تغيير كادرفني چه هدفي را دنبال مي كنند؟

دارنده مدال نقره جهان اظهارداشت: به عنوان يك پیشکسوت كشتي به اين دوستان توصيه مي كنم در كنار مردم باشند و بگذارند مردم از اين موفقيت ها لذت ببرند و از داشته هاي اجتماعي خود به كشتي كمك كنند.

وي با بيان اينكه بايد براي المپيك، يك برنامه متفاوت داشت،‌ افزود: يك بخش مهم در اين برنامه ريزي، حمايت ويژه از اين رشته است. همه اهالي ورزش مي دانند كشتي در المپیک ريو بايد باز هم افتخار آفريني كند  که در همین راستا از وزارت ورزش و ديگر دوستان متولی مي خواهم در اين مدت نگاه ويژه تري به كشتي داشته باشند.

سرمربي اسبق تيم ملي كشتي فرنگي در پايان گفت: همراهي مردم در حق خوري مسلم صورت گرفته در کشتی سعيد عبدولي نشان داد آنان به خوبي اين رشته را مي شناسند و معتقدم صرف داشتن جايگاه در اتحاديه جهاني كشتي نمي توان موفقیتی را تضمین کرد. بلكه بايد روابط نزديكي با همه اعضاي اين اتحاديه داشته باشيم و اين امر نيز منوط به يك عزم ملي و اتحاد و حمايت همه جانبه است.

کد خبر 2384713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha