۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۵

روی کین:

به کی‌روش گفتم لازم نکرده تو در مورد وفاداری با من حرف بزنی!

به کی‌روش گفتم لازم نکرده تو در مورد وفاداری با من حرف بزنی!

روی کین ستاره پیشین منچستریونایتد در کتاب جدید خود با نام "نیمه دوم" پشت پرده ترک این باشگاه را فاش کرد و از درگیری هایش با سرالکس فرگوسن و دستیار وقت او کارلوس کی روش سخن گفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روی کین کاپیتان پیشین منچستریونایتد که اکنون روی نیمکت باشگاه استون ویلا می نشیند و دستیار پل لمبرت است می گوید بعد از شکست 4 بر یک منچستریونایتد مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی باشگاه انجام داد و در آن از تعداد زیادی از بازیکنان تیم انتقاد کرد.

اما در ادامه درگیری اش با کارلوس کی روش دستیار فرگوسن پرونده حضور او در منچستریونایتد را بست و در نهایت او مجبور شد در سال 2005 به سلتیک بپیوندد.

" به این فکر می کردم که این پرتغالی اصلا با من درست رفتار نمی کند. کی روش رفتار مناسبی با من نداشت و از وفاداری با من صحبت می کرد. به او گفتم تو دیگر لازم نکرده در مورد وفاداری با من صحبت کنی، چند سال پیش وقتی فقط 12 ماه در منچستریونایتد کار کرده بودی برای مربیگری رئال اینجا را ترک کردی. چطور به خودت اجازه می دهی در مورد وفاداری با من صحبت کنی. من از یوونتوس و بایرن مونیخ پیشنهاد داشتم اما در یونایتد ماندم."

روی کین در ادامه گفت: وقتی داشتیم صحبت می کردیم ناگهان فرگوسن آمد و گفت دیگر بس کنید، من گوشم از این حرفها پر است. اما من در پاسخ به او گفتم تو هم همینطور پیرمرد حراف، ما به تو بیشتر نیاز داریم، ما در این شرایط بیشتر از تو می خواهیم پیرمرد حراف. زود نجنبی از بقیه تیم ها عقب می افتیم.

باشگاه منچستریونایتد بعد از این حرف ها کین را 5 هزار پوند جریمه کرد و فرگوسن هم او را به تیم ذخیره ها فرستاد. بعد از آن فرگوسن با باشگاه بیانیه ای را تنظیم کرد که روی کین را از باشگاه بیرون بیندازد.

"من به فرگوسن گفتم: می توانم برای تیم دیگری بازی کنم. او هم گفت بله چون ما قرارداد تو را پاره می کنیم. من هم گفتم باشه خودم درستش می کنم. می دانستم وقتی از منچستر بیرون بیایم تیم های دیگری هستند که مرا می خواهند. به او گفتم فکر می کنم به آخر راه رسیده ایم و گفتم می روم.

کد خبر 2384721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha