۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۹:۵۱

رضا وطنخواه مطرح کرد:

عیار پرسپولیس بعد از تعطیلات مشخص می‌شود/ سود علی کریمی برای تیم ملی

عیار پرسپولیس بعد از تعطیلات مشخص می‌شود/ سود علی کریمی برای تیم ملی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی معتقد است عیار تیم حمید درخشان بعد از تعطیلات لیگ مشخص می‌شود. وی همچنین گفت: امیدوارم با شروع دوباره لیگ، شاهد بازی‌های متفاوتی از پرسپولیس باشیم

رضا وطنخواه در گفتگو با خبرنگار مهر، در ابتدا در مورد شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پرسپولیس در آن مسابقه مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی کرد که شرایط دو تیم کاملا با یکدیگر متفاوت بود. سپاهان خوب بازی کرد اما پرسپولیس هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و معتقدم در مجموع حق پرسپولیس در آن دیدار باخت نبود.

وی در رابطه با تعطیلات لیگ افزود: این تعطیلات فرصت خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود تا بازیکنان با هم بیشتر هماهنگ شوند و از نظر بدنی هم شرایط بهتری پیدا کنند. حمید درخشان باید در این فرصت به خوبی روی تیم کار کند تا بعد از این تعطیلات، تغییرهای قابل قبولی در روند باز‌ی‌ها به وجود بیاید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم با شروع دوباره لیگ، شاهد بازی‌های متفاوتی از پرسپولیس باشیم. به اعتقاد من عیار تیم درخشان بعد از این تعطیلات مشخص می‌شود.

وی در مورد اردوی تیم ملی در پرتغال اظهار کرد: متاسفانه همه چیز فوتبال‌مان تحت تاثیر نظرات کارلوس کی‌روش است و هیچکس هم نیست که روی کار این مربی نظارتی داشته باشد. در حال حاضر در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و باید همه فکرمان را معطوف به موفقیت در این تورنمنت کنیم اما کی‌روش اعلام می‌کند برنامه او برای جام جهانی 2018 است.

وطنخواه ادامه داد: آینده نگری در فوتبال ملی ما خوب است اما این آقا اصلا از کجا خبر دارد که چهار سال دیگر هم در ایران خواهد ماند یا خیر. اردوی پرتغال هم به نظر من فایده چندانی برای تیم ملی نخواهد داشت. ضمن اینکه کی‌روش می‌گوید این بازیکنان نفرات نهایی نیستند. ما فرصت چندان زیادی تا جام ملت‌ها نداریم و از الان باید از بازیکنان اصلی دعوت به عمل بیاید.

وی در خصوص بازیکنان دعوت شده به این اردو افزود: همه نفرات دعوت شده، بازیکنان خوبی هستند. اما خیلی بازیکنان هم مستحق این بودند که در این اردو حضور داشته باشند. پیام صادقیان، محمد نوری، سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی و خیلی‌های دیگر می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما متاسفانه کی‌‎روش به بازیکنان ایرانی هیچ توجهی ندارد.

وطنخواه ادامه داد: الان سرمربی تیم ملی علی کریمی را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده است. حضور او در تیم ملی هم برای فوتبال ما و هم برای خود کریمی مفید است. او تمام حواس‌ها را به سمت تیم ملی معطوف می‌کند و همه به خاطر خود کریمی هم که شده از تیم ملی حمایت خواهند کرد. 

وی در ادامه به موضوع جالبی هم اشاره کرد: البته در صورت ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، آقایان علی کریمی را جلو می‌اندازند و او را سیبل انتقادات می‌کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی در پایان گفت: با این روندی که ما شاهد هستیم، تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم به جایی نخواهد رسید.

کد خبر 2385216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha