۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰

دانش‌آموزان فیلمساز به جشنواره فیلم کوتاه تهران می‌آیند

دانش‌آموزان فیلمساز به جشنواره فیلم کوتاه تهران می‌آیند

فيلم‌هاي كوتاه برگزيده‌ سي و دومين جشنواره‌ سراسري دانش‌آموزي که مردادماه در نیشابور برگزار شده بود در سی و یکمین جشنواره‌ بين‌المللي فيلم كوتاه تهران نمایش داده می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستاي اهداف حمايتي انجمن سینمای جوان از استعدادهاي جوان در عرصه‌ سينماي كشور، فيلم‌هاي كوتاه برگزيده‌ سي و دومين جشنواره‌ سراسري دانش‌آموزي كه در تاريخ 22 الي 31 مرداد سال جاري در محل باغرود نيشابور برگزار شد در بخش جنبي سي و يكمين جشنواره‌ بين‌المللي فيلم كوتاه تهران به نمايش درخواهد آمد.

 اين بخش از جشنواره با عنوان چتر حمايتي انجمن سينماي جوانان ايران به اين دوره‌ از برگزاری جشنواره فيلم كوتاه تهران اضافه‌شده است. حبيب ايل‌بيگي در اظهارات اخير خود از حمايت انجمن سينماي جوانان ايران از فيلمسازان جوان كشور بدون توجه به خاستگاه آموزشي آن‌ها و نيز توجه ويژه به كشف استعدادهاي تازه خبر داده بود.

در بخش دانش آموزی این جشنواره فيلم‌هاي كوتاه «رنگ‌ها» ساخته‌ فاطمه صادقي و «خانواده» به کارگردانی سيده فرشته ناصري كه به طور مشترك موفق به كسب رتبه‌ اول بخش پويانمايي شده‌اند، «شبيه مادربزرگ» ساخته‌ فاطمه رحمتي رتبه‌ اول بخش داستاني، «قاووت» ساخته‌ زينب بيگدلي رتبه‌ اول بخش مستند، «ياد آن روز» ساخته‌ مهدي آزادي راد و علي سهرابي، «كمال و زوال» ساخته‌ محمدحسن عابديني و «انعكاس نور» ساخته‌ احسان قانع به نمايش درخواهند آمد.

سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران از 22 تا 27 مهرماه در پرديس سينمايي ملت برگزار مي شود.

 

کد خبر 2385306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha