۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۱۶

در خصوص موضوع هسته ای ایران اعلام شد؛

افزایش فشارها بر جان کری با نزدیک شدن به اواخر نوامبر

افزایش فشارها بر جان کری با نزدیک شدن به اواخر نوامبر

یک رسانه غربی از در تنگنا قرار گرفتن وزیر خارجه آمریکا با نزدیک شدن به اواخر ماه نوامبر که پایان اولتیماتوم تعیین شده برای دستیابی به توافق هسته ای با ایران است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس با انتشار مطلبی از افزایش فشارها بر جان کری وزیر خارجه آمریکا با نزدیک شدن به اولتیماتوم اواخر ماه نوامبر خبر داد.

در این گزارش آمده است: با نزدیک شدن به اواخر نوامبر یک چشم جان کری به حریفش(ایران) است و چشم دیگر او متوجه تغییراتی است که در داخل آمریکا در راه است.

بنابر این گزارش، فشارها در آمریکا بر جان کری برای دستیابی به یک توافق هسته ای با ایران که اجازه ندهد به زعم این رسانه غربی، ایران به سلاح هسته ای دست یابد، افزایش یافته است.

احتمال پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات ماه آینده کنگره از دیدگاه نویسنده مطلب به معنای در تنگنای قرار گرفتن جان کری تفسیر شده است.

در این گزارش آمده است از یک طرف ایران که میلیاردها دلار در زیر ساخت های هسته ای خود هزینه کرده است آماده نیست که تاسیسات هسته ای خود را برچیند و از طرف دیگر هم افراطیون داخل آمریکا و اسرائیل نیز نگران هستند که قدرت های جهانی بیش از حد به ایران امتیاز بدهند.

 

 

کد خبر 2385934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha