۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴

از محل صندوق توسعه ملی؛

27 میلیارد تسهیلات به طرح های کشاورزی لرستان اختصاص یافت

27 میلیارد تسهیلات به طرح های کشاورزی لرستان اختصاص یافت

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: 27 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به طرح های کشاورزی لرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نامدار صیادی شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه بانک های استان با اشاره به اینکه برای شش ماهه اول امسال وزارت جهاد کشاورزی از صندوق توسعه ملی 27 میلیارد تومان اعتبار به لرستان ابلاغ کرد، اظهار داشت: این اعتبار به تفکیک بانک ها شامل هشت میلیارد و 730 میلیون تومان از طریق بانک سپه و یازده میلیارد تومان از طریق بانک کشاورزی است.

وی با بیان اینکه همچنین چهار میلیارد و 360 میلیون تومان از طریق بانک رفاه، دو میلیارد و 180 میلیون تومان از طریق بانک بانک توسعه تعاون و یک میلیارد تومان هم از طریق پست بانک است، تصریح کرد: برای استفاده از این اعتبار از خرداد ماه تا پایان شهریور فرصت داشتیم.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه 26 طرح با اعتبار هشت میلیارد و 762 میلیون تومان را به بانک سپه معرفی کردیم، گفت: از این تعداد تنها 13 طرح به مرکز معرفی شده است.

صیادی با بیان اینکه همچنین 19 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 420 میلیون تومان را به بانک کشاورزی معرفی کردیم، تصریح کرد: در حال حاضر نیز 47 میلیارد تومان طرح در استان در حال بررسی است که به زودی به مرکز ارسال شده و به بانک ها معرفی می شوند.

وی با انتقاد از وضعیت پرداخت تسهیلات توسط بانک ها گفت: سهمیه بانک رفاه چهار میلیارد و 360 میلیون تومان بوده که ما 9 میلیارد و 513 میلیون تومان طرح به این بانک ارسال کردیم و متاسفانه حتی یک طرح نتوانست از تسهیلات استفاده کند.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به اینکه بهتر است که طرح های حوزه کشاورزی به بانک کشاورزی ارجاع داده شوند، اظهار داشت: در حال حاضر 90 میلیارد تومان طرح آماده شده در سازمان جهاد کشاورزی لرستان وجود دارد.

کد خبر 2386053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha