۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳

سردار فتحی:

26 معاونت و پلیس تخصصی در شرق استان تهران مستقر شد

26 معاونت و پلیس تخصصی در شرق استان تهران مستقر شد

شرق استان تهران - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: 26 معاونت و پلیس تخصصی در شرق استان تهران مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سردار سیروس فتحی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موفقیت های کسب شده نیروی انتظامی شرق استان تهران در مدت سه سال گذشته اظهار داشت: نیروی انتظامی شرق استان تهران از تیرماه سال 1390 و بر اساس دستور العمل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و درخواست های مکرر مردمی ایجاد گردید.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به استقرار نیروی انتظامی شرق استان تهران در ورامین نیز افزود: مردم شهرستان ورامین، مردمی زحمت کش و متدین هستند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در حادثه 15 خرداد سال 1342 نشان دادند که همواره در کنار ولایت و مرجعیت قرار دارند به همین خاطر قبل از انقلاب مورد خشم و غضب رژیم پهلوی قرار داشته و از بسیاری خدمات و امکانات محروم شدند.

رضایتمندی مردم شرق استان تهران از وضعیت امنیت عمومی

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات بزرگی به شهرستان ورامین صورت گرفت اما به دلیل خشم رژیم پهلوی نسبت به مردم این منطقه، سایه محرومیت ها و کمبود امکانات احساس می شد به همین خاطر نیروی انتظامی تصمیم گرفت تا با استقرار فرماندهی شرق استان تهران در ورامین نسبت به تلاش های مردم این دیار برای دفاع از ارزش های اسلامی پاسخ دهد.

سردار فتحی اضافه کرد: در طول سه سال گذشته با استقرار فرماندهی و معاونت های انتظامی ویژه شرق استان تهران، رضایتمندی مردم نسبت به میزان امنیت و نظم عمومی در این منطقه افزایش چشمگیری پیدا کرد و نظرسنجی های صورت گرفته حکایت از این موضوع دارد.

26 معاونت و پلیس تخصصی در شرق استان تهران مستقر شده است

این مسئول عنوان کرد: هم اکنون 26 معاونت و پلیس تخصصی در شرق استان تهران مشغول به فعالیت هستند که این موضوع علاوه بر ارتقای سطح امنیت جامعه سبب کاهش رفت و آمد مردم به تهران برای انجام امور اداری خود نظیر دریافت گذرنامه، گواهینامه و بسیاری کارهای دیگر شده است.

سردار فتحی بیان داشت: یکی از دغدغه های جدی نیروی انتظامی در ماه های گذشته، تخصیص زمین فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران بود که با تلاش و همکاری مسئولان شهرستان ورامین، این زمین مهیا و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت و به زودی کار ساخت و عملیات عمرانی ساختمان فرماندهی و پلیس های تخصصی شرق استان تهران آغاز می گردد.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی شرق استان تهران، جرائم خشن در این منطقه به شدت کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث خوشحالی مردم شده است.

خیز نیروی انتظامی شرق استان تهران برای حضور در بین پنج فرماندهی برتر کشور

این مسئول افزود: برنامه نیروی انتظامی شرق استان تهران آن است که با تلاش مضاعف در بین پنج فرماندهی برتر کشور قرار گرفته و در این زمینه از نیروی انتظامی های برتر الگوبرداری خواهد کرد.

سردار فتحی با اشاره به تعاملات مناسب پلیس با مردم و برگزاری ملاقات های مردمی مستمر مسئولان ناجا بیان داشت: ملاقاتهای مردمی به صورت منظم و هفتگی در فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار می شود که ملاقاتی نیز به صورت ویژه در هفته ناجا و با اهداف رسیدگی و حل مشکلات انتظامی شهروندان و رسیدگی به درخواست پرسنل منطقه انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد.

وی متذکر شد: از مهمترین موارد ملاقات اخیر، تقدیر و تشکر از راه اندازی پاسگاه آبباریک، تقدیر از دفتر فرماندهی و پرسنل فعال ناجا و نیز طرح برخی درخواست های مردمی برای برخورد با مجرمان بود که پیگیری های لازم صورت گرفت.

این مسئول یادآور شد: در ملاقات های مردمی، مسئولین و معاونت های ذیربط با حضور در این دیدارها از نزدیک در جریان مشکلات مردمی قرار گرفته و مستقیما دستورات لازم برای حل آنها دریافت می کنند.

کد خبر 2386069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha