۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال؛

پاسی ها در شهر باران به دنبال دومین پیروزی هستند

پاسی ها در شهر باران به دنبال دومین پیروزی هستند

همدان - خبرگزاری مهر: در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال پاس همدان مهمان داماش گیلان بوده و به دنبال دومین پیروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پاس در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان موفق شد در همدان مهمان سیرجانی خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و اولین 3 امتیاز را با چاشنی خانگی به حساب خود بریزد.

در این مسابقه پاسی ها نمایش مطلوبی داشتند اما چیزی که در این مسابقه بیشتر جلب توجه می کرد نبود یک تمام کننده تمام عیار در خط آتش پاس بود.

در این دیدار پاسی ها موقعیت های فراوانی را کسب کردند اما عدم استفاده از موقعیت ها و بی دقتی مهاجمان پاس باعث شد تا نتوانند به گل های بیشتری در این دیدار دست پیدا کنند و با حداقل نتیجه از سد گل گهر سیرجان عبور کردند.

تنها گل این دیدار در دقیقه 70 از روی پاس عمقی اسحاق سبحانی که در بین مدافعان گل گهرسیرجان داده شد و توسط محسن آذرپاد به ثمر رسید تا این بازیکن نام خود را به عنوان اولین گلزن فصل 94-93 پاس ثبت کند.

البته هنوز قضاوت درباره تیم ها بسیار زود است و باید به بازیکنان و مربیان فرصت داد تا به هارمونی لازم دست پیدا کنند و از هفته های پنجم و ششم عیار تیم ها مشخص می شود و به طور قطع از تیم های مدعی پرده برداشته خواهد شد.

نکته ای که در هفته اول در گروه پاس جلب توجه می کرد این بود که نتیجه مساوی در هفته اول رقم نخورد و تمام تیم های میزبان هفته اول به غیر از شهرداری تبریز حریفان خود را شکست دادند که این موضوع نشان از این دارد که تیم ها از هفته های ابتدایی در جست و جوی جمع کردن امتیازات بوده و امتیاز گرفتن در خانه حریفان بسیار مشکل خواهد بود.

دیدار این هفته پاس از این نظر مشکل به نظر می رسد که حریف پاس در هفته گذشته در خارج از خانه خود 3 امتیاز شیرین را در تبریز کسب کرده و داماش از هفته ابتدایی خط و نشان مدعی بودن را کشیده است و قطعا عیار واقعی تیم فوتبال پاس در بازی های بیرون خانه نمود بیشتری پیدا می کند.

بازیکنان تیم فوتبال پاس برای این بازی از شرایط مطلوبی برخوردار هستند و با روحیه بالا برای کسب امتیاز راهی رشت می شوند.

دیدار دو تیم پاس و داماش گیلان جمعه 18 مهر ماه ساعت 15:15 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می شود.

کد خبر 2386073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha