۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۳

موزونی خبر داد:

46 هزار کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه عضو هستند

46 هزار کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه عضو هستند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: 46 هزار کودک کرمانشاهی در کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه عضو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، کودکان برگزیده کرمانشاهی در جشنواره های ملی و بین المللی شعر، نقاشی، قصه گویی و برگزیدان جشنواره ادبیات کودک و نوجوان در آئینه فرهنگ رضوی ظهر امروز با استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

بر اساس این گزارش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: امروز اولین دیدار من با استاندار کرمانشاه است و با خودم عهد کرده بودم که در اولین دیدار با مدیر اجرایی استان باید با کودکان همراه باشم تا حرف های این قشر در جلسه ای رسمی مطرح شود.

رضا موزونی گفت: در استان کرمانشاه 31 مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و یک مرکز سیار با پوشش 40 روستا وجود دارد که 46 هزار کودک در رده سنی 6 تا 16 سال را به عضویت خود درآورده است.

وی همچنین از وجود 350 هزار جلد کتاب تحت 3 هزار عنوان کتاب در این مراکز ثابت و سیار خبر داد و گفت: در هر مرکز به صورت میانگین 10 هزار جلد کتاب وجود دارد.

موزونی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه 40 فعالیت مختلف با 5 محور علمی، فرهنگی، هنری، دینی و ادبی را در دستور کار دارد.

این مسئول فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: کودکان کرمانشاهی همواره در مسابقات مختلف درخشیده اند و اوج این درخشش ها در جشنواره نقاشی لهستان بود که امسال هم در کشور های چک و بلغارستان نیز این موفقیت ها ادامه داشت.

وی افزود: امسال کودکان کرمانشاهی بیش از 90 هزار جلد کتاب مطالعه کرده اند.

کد خبر 2386276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha