۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۲

حجت الاسلام میرعمادی:

رفع تحریم اقتصادی و مقابله با تهدید فرهنگی در گرو عزم ملی و مدیریت جهادی است

رفع تحریم اقتصادی و مقابله با تهدید فرهنگی در گرو عزم ملی و مدیریت جهادی است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: رفع تحریم اقتصادی و مقابله با تهدید فرهنگی در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر پنجشنبه در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی تداوم انقلاب اسلامی را یکی از اصول ضروری و مورد توجه دانست و اظهار داشت: استمرار انقلاب اسلامی نیازمند توجه به دو عامل پایه ای و اساسی بنام های فرهنگ و اقتصاد است.

وی افزود: برای پیروزی و برقراری انقلاب اسلامی و تداوم آن هزاران شهید و جانبار و رزمنده ایثارگری کردند و این نظام خونبار امانت الهی بوده که امروز به دست ما رسیده است لذا باید برای استمرار آن از هیچ تلاشی مضایقه نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد فرهنگ را پایه و اساس هر کشور دانست و عنوان کرد: پیام انقلاب اسلامی پیام فرهنگی، الهی و دینی است و اقتصاد و معیشت چون نیاز اولیه مردم هستند باید مورد توجه قرار گیرند تا دوام انقلاب اسلامی حفظ شود.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: تحقق فرهنگ و اقتصاد به دو عامل عزم ملی و مدیریت جهادی نیازمند است لذا همه مسئولان بایستی در راستای تحقق این دو عامل تلاش کنند.

وی مسئولان استان را به داشتن دغدغه فرهنگی ملزم کرد و بیان داشت: امروز دشمن فرهنگ ما را مورد هدف قرار داده است و بزرگترین تهدید برای جامعه ما تحریم اقتصادی و تهدید فرهنگی است که رفع تحریم اقتصادی و مقابله با تهدید فرهنگی در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی امکانپذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد منظور از مدیریت جهادی را دانستن، توانستن، اعتماد به نفس و تلاش کردن دانست و افزود: مدیریت جهادی در درون انسان علم، دانش، خرد و اندیشه است.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه روح مدیریت جهادی تلاش، کوشش و خستگی ناپذیری است تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی یک افق روشن به روی ما مسئولان گشوده است و بایستی رسالت ما رسالتی جهادی باشد.

وی ادامه داد: امروز اسلام و کفر در مقابل یکدیگر ایستاده اند و برای غلبه اسلام بر کفر مدیریت جهادی لازم است که مدیریت جهادی به معنای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های درونی کشور است تا از این طریق پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بیان داشت: مدیریت جهادی می تواند پیشرفت کمی و کیفی کشور، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، در هم شکستن توطئه های استکبار جهانی و الگو شدن نظام جمهوری را به همراه داشته باشد.

کد خبر 2386310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha