۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲

کفاشیان در گفتگو با مهر:

قضاوت در مورد جوانان زود است/ غیبت بازیکنان امید به علت ناهماهنگی بود

قضاوت در مورد جوانان زود است/ غیبت بازیکنان امید به علت ناهماهنگی بود

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شکست تیم جوانان ایران مقابل تایلند گفت: قضاوت در مورد این تیم زود است اما با توجه به سرمایه گذاری مطئمن هستم که آنها به نتایج مطلوب دست پیدا می‌کنند.

علی کفاشیان در گفتگو با مهر در مورد شکست تیم جوانان ایران مقابل تایلند با نتیجه 2 بر یک که روز پنجشنبه در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در میانمار حاصل شد با بیان این جمله که فعلا نمی‌شود در مورد این تیم به درستی قضاوت کرد، گفت: ما در چند سال اخیر هزینه های زیادی را در رده های سنی انجام دادیم. معتقدم پیش از این هم  تیم نوجوانان ما با توجه به قدرت رقبا چندان بد کار نکرد و حالا تیم جوانان هم با وجود شکست در بازی نخست می‌تواند در ادامه این تورنمنت خودش را پیدا کند.

وی با بیان اینکه به تیم علی دوستی مهر امیدوار است، خاطر نشان کرد: تایلندی ها همانند دیگر کشورهای آن منطقه از آسیا، سرمایه گذاری زیادی را در تیم های پایه خود انجام دادند از این رو نباید فکر کنیم به یک تیم کوچک باختیم. اما هنوز چیزی برای تیم جوانان ما به پایان نرسیده است و انشالله در بازی های آینده این شکست را جبران می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: اگر قرار به قضاوت و نمره دادن هم باشد باید در پایان مرحله مقدماتی این کار را کرد و عقیده دارم الان زمان مناسبی برای سنجش توانایی های تیم جوانان ما نیست.

کفاشیان در ادامه گفتگو با مهر به تیم امید و آغاز دور جدید تمریناتش اشاره کرد و گفت: در این برهه ما باید به تیم امید بیشتر از تیم ملی بزرگسالان اهمیت بدهیم چرا که این تیم آینده ساز فوتبال کشورمان است و از سوی دیگر می‌خواهد طلسم چند ساله عدم صعود به المپیک را بشکند.

وی در پایان با اشاره به غیبت 7 بازیکن در تمرینات تیم امید که ناراحتی نلو وینگادا را هم سبب شده بود، بیان کرد: همه تیم ها با تیم امید همکاری لازم را دارند و دلیل اصلی غیبت این بازیکنان یک ناهماهنگی بین فدراسیون و باشگاه ها بود و این مشکل حل شد. ما به موفقیت تیم امید امیدواریم و باید همه تلاش کنند تا بستر لازم برای این کار مهیا شود.

کد خبر 2386427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha