۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰

نهاوندیان از اردوهای تیم‌های اعزامی به پاراآسیایی اینچئون بازدید کرد

نهاوندیان از اردوهای تیم‌های اعزامی به پاراآسیایی اینچئون بازدید کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در مجموعه ورزشی فدراسیون جانبازان و معلولان، از اردوهای تیم‎های اعزامی به بازی‎های پاراآسیایی اینچئون بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نهاوندیان امروز جمعه از اردوی تیم‌های بوچیا، تنیس روی میز، والیبال نشسته و وزنه برداری بازدید کرد.

ملی‌پوشان در این بازدید برخی از مشکلات را با رئیس دفتر رئیس جمهور در میان گذاشتند. یکی از ورزشکاران تیم والیبال نشسته مردان از نهاوندیان خواست تا حقوق و پاداش ورزشکاران تیمی مانند ورزشکاران انفرادی پرداخت شود.

نهاوندیان در پاسخ به این درخواست گفت: وزیر ورزش و جوانان پیگیر مسائل ورزشکاران است و دولت نیز تمام تلاش خود را می‌کند تا شرایط را فراهم کند.

وی همچنین خطاب به ورزشکاران والیبال نشسته گفت نباید دچار غرور شوند و باید بتوانند قهرمانی خود را حفظ کنند.

نهاوندیان با حضور در جمع وزنه برداران اعزامی نیز گفت: امروز مقدمه‌ای برای افتخار و شادی مردم ایران است. با این روحیه و آمادگی که امروز شاهد آن هستیم امیدواریم افتخارات زیادی برای ورزش ایران در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون حاصل شود. حضور جانبازان عزیز در کاروان اعزامی که نماد همت و اراده و ایمان هستند بسیار تأثیرگذار است و نوید موفقیت‌های بزرگ را می‌دهد. هر کمکی هم از دست ما بربیاید انجام خواهیم داد چون نگاه دولت به ورزش، حمایتی است.

کد خبر 2386508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha