۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۵

دومین گروه از گردشگران حرفه‌ای جهان وارد زنجان شدند

دومین گروه از گردشگران حرفه‌ای جهان وارد زنجان شدند

زنجان - خبرگزاری مهر: دومین گروه از گردشگران حرفه‌ای از کشورهای مختلف جهان از طریق مسیر ریلی وارد زنجان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، این گروه گردشگران خارجی شامل 64 گردشگر حرفه‌ای از کشورهای سنگاپور، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، اتریش و آلمان هستند قبل از ظهر امروز(جمعه) از طریق ناوگان ریلی وارد استان زنجان شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در حاشیه ورود دومین گروه گردشگران حرفه‌ای جهان در راه آهن زنجان گفت: زنجان از محدود شهرهای هدف برای بازدید گردشگران خارجی است و در حال حاضر این روند با برنامه ریزی مناسب در حال انجام است.

یحیی رحمتی با بیان اینکه طی روزهای آینده چهار گروه کردشگری از کشورهای مختلف وارد استان زنجان خواهند شد افزود: سه قطار از گردشگران حرفه ای اروپا به مقصد استان  زنجان سفر خواهند کرد و  در مجموع با ورود و خروج این سه قطار شش تور از گردشگران حرفه ای اروپا به زنجان سفر می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: گردشگران در برنامه یکروزه خود در استان زنجان از بنای رختشویخانه، بازار، سفره خانه عباچی و در نهایت گنبد بزرگ سلطانیه بازید خواهند کرد و عصر امروز زنجان را به مقصد مرز ترکیه ترک خواهد کرد.

رحمتی افزود: نخستین تور گردشگران حرفه ای جهان از مسیر ریلی روز سه‌شنبه هشت مهر ماه جاری وارد شهر زنجان شده بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند روبه رشدی در زمینه ورود گردشگران خارجی به استان هستیم افزود: با تدوام  ورود گردشگران خارجی  این فرایند در استان عادی شده و در آینده شاهد حضور تورهای متعدد گردشگری در  استان خواهیم بود.

گردشگران خارجی در بدو ورود به شهر زنجان طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان مورد استقبال قرار گرفته و بروشور های گردشگری استان زنجان زنجان برای آشنای بیشتر با جاذبه های گردشگری این استان به آنها داده شد.

کد خبر 2386620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha