۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۳

یوسفی:

حمایت منطقه ویژه پارس از تیم دریانوردان ادامه دارد

حمایت منطقه ویژه پارس از تیم دریانوردان ادامه دارد

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: حمایت منطقه ویژه پارس از تیم دریانوردان ادامه دارد.

مهدی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس تلاش‌های بسیار خوبی را در راستای حمایت از فعالیت‌های ورزشی داشته است و هم اکنون شاهد موفقیت یکی از تیم‌های وابسته به این سازمان در مسابقات لیگ برتر هستیم.

رئیس هیئت‌مدیره تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر اضافه کرد: تیم فوتبال دریانوردان بوشهر در رشته فوتبال ساحلی تحت حمایت سازمان قرار دارد و این تیم به عنوان تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر حضور یافت.

وی تاکید کرد: از همه ظرفیت ها برای حمایت این تیم استفاده کردیم و با تلاش و همت همه بازیکنان و کادر فنی و مدیریت و دیگر دست‌اندرکاران این تیم، شاهد قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هستیم.

یوسفی این موفقیت را به همه مردم استان بوشهر تبریک گفت و خاطرنشان ساخت: حمایت‌های وزارت نفت از ورزش ادامه خواهد داشت و امیدواریم در مسابقات آینده تیم دریانوردان بوشهر نیز شاهد دست‌یابی به موفقیت باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به حمایت از تیم فوتبال گاز فجر جم پارس جنوبی، افزود: چندی پیش نیز تیم فوتبال گاز فجر جم به صورت رسمی به باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی واگذار شد و این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

عضو شورای شهر بوشهر نیز در حاشیه مسابقه فینال لیگ برتر فوتبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز یک روز بسیار خوب برای فوتبال استان بوشهر بود و از روزهای بسیار خوب در استان بوشهر بود.

ندا عبدالله زاده با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال دریانوردان بوشهر، تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حمایت‌های بسیار خوبی از این تیم داشت و این حمایت‌ها نقش بسیار مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

وی با تقدیر ویژه از مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: ایشان نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش در استان بوشهر داشته‌اند و شاهد حمایت‌های بی‌دریغ ایشان هستیم.

این عضو شورای شهر بوشهر در ادامه خواستار حمایت همه مسئولان استان بوشهر از ورزش استان شد و تاکید کرد: مسئولان نباید تنها در روز پایانی در زمین مسابقه حاضر شوند و باید شاهد حضور آنها از روز اول تا اخر در ورزشگاه‌ها باشیم.

کد خبر 2386724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha