۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷

بهترین امنیت در کشور برقرار است

بهترین امنیت در کشور برقرار است

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا در آيين پاسداشت از خانواده هاي کارکنان انتظامي گفت: امروز پليس غرب استان تهران با بهترين استانها در شاخصه هاي نظم و امنيت رقابت مي کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد جواد زاده کمند با تبريک عيد غديرخم، گفت: فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران با وجود محدويت ها و مشکلات تفکيک، با لطف و عنايت الهي و در سايه مجاهدت و تلاش کارکنان انتظامي غرب و مديريت و درايت سردار اصلاني، به بهترين شکل ممکن در اين منطقه فعال شده و امروز با بهترين استانهاي کشور از نظر امنيت و شاخصه هاي نظم و امنيت رقابت مي کند که اين موفقيت بزرگ جاي تبريک به مسئولان انتظامي ويژه غرب استان تهران را دارد.

وي با گراميداشت ياد شهداي 8 سال دفاع مقدس و نيروي انتظامي و رزمندگان عرصه امنيت، افزود: کارکنان نيروي انتظامي با نثار جان خود ،امنيت را به مردم عزيز ايران اسلامي هديه کردند و امنيت و آرامش امروز را مديون خون شهدا، ايثارگري هاي ايثارگران و تلاش همکاران عرصه امنيت هستيم.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا تاکيد کرد: امروز در شرايطي که در کشورهاي اطراف ما، استکبار جهاني و دشمنان انقلاب در تلاش مقابله با انقلاب اسلامي و مقاومت هستند،با لطف الهي بهترين امنيت در کشور برقرار است و اين امر محقق نمي شد مگر با مجاهدت و تلاش جهادي کارکنان انتظامي و شعار هفته ناجا امسال فقط شعار هفته ناجا نيست بلکه شعار و برنامه هميشگي ماست.

سردار زاده کمند با اشاره به کسب مدال پرافتخار مجاهدان في سبيل الله توسط کارکنان انتظامي از سوي مقام معظم رهبري "مدظله العالي" بيان داشت: تلاش براي حفظ امنيت با ايثار و از خودگذشتگي کارکنان انتظامي براي ايجاد آرامش در بين مردم صورت مي گيرد و اين توفيق خدمت به مردم، ارزش بزرگي براي پليس محسوب مي شود.

وي با قدرداني از خانواده هاي همکاران انتظامي اظهارداشت: اگر صبر، حمايت و پشتيباني اين خانواده ها نبود پليس هيچ موفقيتي به دست نمي آورد و اعتقاد داريم در پشت سر يک پليس موفق، همسري موفق و صبور و فرزندان موفق وجود دارد.

سردار زاده کمند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در جمع نظاميان و خانواده هاي آنها گفت: بيش از 50 درصد اجر موفقيت هاي نظاميان متعلق به خانواده ها و همسران آنهاست.

کد خبر 2387013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha