۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶

کارلوس کی‌روش:

هدف‌مان بررسی عملکرد بازیکنان بود/ تعهد نفرات تیم ملی قابل قبول است

هدف‌مان بررسی عملکرد بازیکنان بود/ تعهد نفرات تیم ملی قابل قبول است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هدف اصلی از برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم تیم استوریل پرتغال را بررسی عملکرد بازیکنان و تلفیق ملی‌پوشان جوان و با تجربه با یکدیگر برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارلوس کی‌وش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط اردوی آماده‌سازی این تیم در پرتغال و بازی با تیم استوریل این کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بازی جزئی از برنامه‌های ما در اردوی آماده‌سازی بود. می‌خواستیم شرایط بازیکنان را محک بزنیم و آنها را آماده کنیم.

وی افزود: هدف اصلی‌مان این بود که عملکرد بازیکنان را بررسی کنیم و ملی‌پوشان جوان و با تجربه را با یکدیگر تلفیق کنیم. در نیمه دوم تیم ملی با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها به میدان رفت و توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه بیان کرد: این بازی، دیداری تدارکاتی و تمرینی خوبی بود. انگیزه و تعهد خوبی را از بازیکنانم در این مسابقه شاهد بودم. حتی بازیکنان جوان نیز عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند. نباید فراموش کنیم حریف مقابلمان هم خوب بود. هر چند که نتیجه در این دیدار برایمان اهمیت نداشت.

کی‌روش همچنین گفت: هدف اصلی ما این است که سخت کار کنیم و بازیکنان را به هماهنگی برسانیم و به شکل تیمی هم سعی کنیم که رشد داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران که اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا را در پرتغال برپا کرده، ظهر روز جمعه در نخستین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، به مصاف تیم استوریل این کشور رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برابر این تیم به برتری برسد. سردار آزمون (50) و علیرضا جهانبخش(55) برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.

 

کد خبر 2387017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha