۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵

علیرضا جهانبخش:

برای حضور در فهرست نهایی، باید بهترین باشیم/ تیم ملی محک خوبی خورد

برای حضور در فهرست نهایی، باید بهترین باشیم/ تیم ملی محک خوبی خورد

بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است که برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال در رقابتهای جام ملت‌های آسیا، باید بهترین عملکرد را در اردوها و بازی‌های پیش رو داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا جهانبخش در خصوص وضعیت تیم ملی در اردوی آماده‌سازی پرتغال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دیدار با تیم استوریل پرتغال، نخستین بازی بعد از رقابتهای جام جهانی برزیل بود که تیم ملی انجام داد.

وی اضافه کرد: معتقدم فرصت مناسبی برای آماده‌سازی تیم ملی بود چرا که ترکیبی از جوانان و با تجربه های تیم ملی در کنار هم به رقابت پرداختند. در واقع تیم ملی محک خوبی در این بازی خورد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران همچنین افزود: در نیمه دوم و پس از مطالبی که از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد، به اهداف خود رسیدیم و موفق شدیم دو بار دروازه تیم استوریل را باز کنیم.

وی درباره گلزنی خود در این دیدار اظهار کرد: همیشه باید خوب باشیم، چه در تمرینات و چه در بازی‌هایی که در ترکیب تیم ملی قرار دارم. باید کیفیت خود را نشان دهم و اگر بخواهم در فهرست نهایی جام ملتهای آسیا باشم، همیشه باید عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم.

جهانبخش همچنین گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی را مقابل استوریل به نمایش گذاشتیم. خوشحالم که برای تیم ملی گلزنی کردم. حضور در تیم ملی برای آینده من بسیار مهم است، پس باید بهترین باشم.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران که اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا را در پرتغال برپا کرده، ظهر روز جمعه در نخستین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، به مصاف تیم استوریل این کشور رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برابر این تیم به برتری برسد. سردار آزمون (50) و علیرضا جهانبخش(55) برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.

کد خبر 2387057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha