۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲

مدیرعامل بنیاد ملی‌بازی‌های رایانه‌ای:

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت گیم ایرانی الزامی است

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت گیم ایرانی الزامی است

مدیرعامل بنیاد ملی‌بازی‌های رایانه‌ای گفت: امید دارم بتوانیم درعرصه تولید وعرضه بازی های رایانه ای گامی جدی‌ و موثر برداریم و از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه گیم استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح الله فیض آبادی، درحاشیه برگزاری چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای افزود: همتی عالی به میان آمد و قدم‌هایی بلند برداشته شد و حال جشنواره بازی‌های رایانه‌ای به پله چهارم خود رسیده است، تقارون این جشنواره با عید سعید غدیر خم و جشن ولایت را به فال نیک گرفته و به همه عزیزان تبریک می‌گویم. در این سال که از سوی رهبرمعظم انقلاب، سال اقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است، عزم خود را جزم کرده‌ایم و جهاد گونه، چهارمین جشن بازی‌سازان سرزمین عشق وهنر را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: وقتی عبارت اقتصاد در کنار فرهنگ قرار می‌گیرد به این معنی است که فعالیت‌های فرهنگی هدفمند‌تر تولید شوند وبه دست مخاطب برسند. اقتصاد و فرهنگ یعنی استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه و رشد فرهنگ واقتصاد. در این راه برداشتن قدم‌های جدی وماندگار با نگاه اثرگذاری عمیق درحوزه فرهنگ ازاهمیت بالایی برخورداراست.

مدیرعامل بنیاد ملی‌بازی‌های رایانه‌ای افزود: در این میان از همه همکارانم در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همه فعالان حوزه‌های مختلف بازی رایانه‌ای می‌خواهم که به ظرفیت‌های پنهان کشورو جامعه توجه بیشتری کنند تا راه‌های نوینی در این مسیربرای ما گشوده شود و ظرفیت‌هایی که به یقین می‌توان سرعت رشد ما را در این عرصه چندین برابر کند.

فیض آبادی با یبان اینکه امید دارم بتوانیم درعرصه تولید وعرضه بازی‌های رایانه‌ای گامی جدی‌تر و موثربرداریم، ادامه داد: در ‌‌نهایت پرچم فرهنگ اصیل ایرانی و نگاه ژرف دینی را برفرازقله‌های بلند جهانی بنشانیم که این، نه شعاراست و نه خیلی دور. اگر همت شما جوانان، متعالی شود و افق نگاه‌تان دور‌تر.

مدیرعامل بنیاد ملی‌بازی‌های رایانه‌ای گفت: تلاش ما این است که امسال جشنواره بازی‌های رایانه‌ای را باشکوه‌تر و هدفمند‌تر برگزار کنیم، هرچند که به دلیلی امسال نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای را به همراه نداریم اما در تلاشیم تا با برنامه ریزی دقیق‌تر و هدف‌گذاری عمیق‌تر به یاری خداوند متعال در سال آینده چهارمین نمایشگاه بازی‌ها ی رایانه‌ای تهران را بین المللی برگزار کنیم.
 

کد خبر 2387671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha