۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۸:۳۳

جوادی در گفتگو با مهر:

مشكلات مالی فدراسيون كشتی ادامه دارد/ در دو رویداد مهم، سربلند شدیم

مشكلات مالی فدراسيون كشتی ادامه دارد/ در دو رویداد مهم، سربلند شدیم

عضو هيات رئيسه فدراسيون كشتی با تاكيد بر حمايت از اين فدراسيون گفت: رقابتهای جهانی و بازی‌های آسيايی به پايان رسيد، ‌اما مشكلات كمرشكن مالی فدراسيون كشتی همچنان باقي است.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این فدراسیون، با بیان این مطلب اظهار کرد: فدراسیون كشتی با هر سختی و ممارستی كه بود، توانست تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی را به رقابتهای جهانی ازبكستان و بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام كند و نتایج امیدواركننده و قابل توجهی كسب كند،‌اما نكته اینجاست كه این فدراسیون همچنان با مشكلات مالی كمرشكنی دست به گریبان است.

وی با اشاره به اینكه ماموریت فدراسیون كشتی در كسب افتخارات بین المللی برای ورزش ایران ادامه دارد، افزود: فدراسیون كشتی دو رویداد مهم و بین‌المللی را با سربلندی پشت سر گذاشت و این بدان معنانیست كه فدراسیون كشتی از تمامی مشكلات و برنامه‌های خود فارغ شده و دیگر نباید مورد توجه و حمایت باشد.

عضو هيات رئيسه فدراسيون كشتی همچنین خاطرنشان کرد: اهالی كشتی همچنان باید خود را برای رویدادهای بعدی مهیا كنند ولی مشكلات مالی و بدهی‌های سنگین فدراسیون،‌ توان و پتانسیل فدراسیون را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد بر این باورند كه مسئولیت كشتی به پایان رسیده و تا رویدادهای بعدی نباید توجه چندانی به این رشته داشت، اما كار این جماعت گوش شكسته هیچگاه تمامی ندارد چراكه كاروان كشتی ایران همواره باید مهیای حضور در رویدادهای مهم بین‌المللی باشد.

جوادی در ادامه به موضوع مهمی اشاره کرد: برنامه‌های مدون فدراسیون كشتی همچنان باید با دقت و حساسیت بیش از پیش اجرایی شود و این میسر نخواهد شد مگر اینكه مشكلات سنگین مالی فدراسیون برطرف شود.

وی با دادن نمره قبولی به كاروان كشتی ایران در رقابتهای جهانی و بازی‌های آسیایی افزود: تقارن زمانی این دو میدان بزرگ و مهم بین‌المللی،‌ كار متولیان فدراسیون كشتی را بسیار سخت كرده بود و ما باید به هر شكل ممكن، توان تیمی خود را تقسیم می كردیم تا در هر دو میدان به نتایج آبرومندانه‌ای دست یابیم. این در حالی بود كه دیگر حریفان نامدار ما همچون روسیه، تركیه،‌ آمریكا، قزاقستان و كره‌جنوبی چنین مشكلی را نداشتند و از همان ابتدا تمام توان خود را معطوف،‌ یك میدان كردند.

عضو هيات رئيسه فدراسيون كشتی در خاتمه گفت: عیار كشتی ایران در این دو رویداد بزرگ بین‌المللی بدست آمد و ما توانستیم تا حد زیادی به داشته‌های خود پی ببریم و برای تقویت و نیروها و پشتوانه‌های خود گام‌های بلندتری برداریم.

 

کد خبر 2387992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha