۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵

پرویز مظلومی در گفتگو با مهر:

نتایج ضعیف تیم‌های پایه زنگ خطری برای فوتبال ملی ایران است

نتایج ضعیف تیم‌های پایه زنگ خطری برای فوتبال ملی ایران است

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران و باشگاه استقلال شکست‌های اخیر تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید را زنگ خطری برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان دانست.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر شرایط تیم‌های پایه را بسیار بحث‌برانگیز خواند و افزود: در سال‌های اخیر تیم های پایه ما نتایج خوبی را در رده های ملی کسب نکردند و این می‌تواند زنگ خطری باشد برای فوتبال ملی ما در سال های آینده.

سرمربی اسبق استقلال تاکید کرد: متاسفانه در چند سال اخیر به تیم های پایه توجه زیادی نمی‌شود و همین مسائل باعث شده تا هر روز فوتبال ما در رده های پایه ناموفق‌تر باشد. پس از شکست مقابل امید ویتنام حالا به جایی رسیده ایم که باید مقابل فوتبال یمن که در درجه سه و چهار آسیاست، شکست خورده و از دور مسابقات حذف شویم.

پرویز مظلومی فوتبال پایه در ایران را بیشتر یک تجارتخانه خواند و ادامه داد: متاسفانه اخبار ناگواری را از تیم های پایه می شنویم که عده ای تنها به دنبال کسب درآمد هستند و فوتبال پایه ما بجای بازیکن‌سازی به یک تجارتخانه برای افراد سودجو تبدیل شده است.

سرمربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین فدراسیون فوتبال چاره ای بیاندیشند و نظارتی دقیق بر فوتبال پایه داشته باشند تا چنین اتفاقات ناگواری که در فوتبال ما در حال رخ دادن است، برچیده شود.

وی تصریح کرد: همه مدیران فوتبالی باید تلاش کنند تا تیم های پایه‌شان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و از کسانی برای فوتبال پایه استفاده کنند که استعدادیاب باشند و اجازه ندهند بازیکنانی که در آینده می توانند نقش موثری در فوتبال ما داشته باشند، به دلیل نداشتن پول و امکانات به بیراهه بروند.

پرویز مظلومی در خصوص وضعیت استقلال نیز گفت: استقلال در این 10 هفته فراز و نشیب بسیاری داشته، ابتدا بازی ها را خوب شروع کرد، اما مقابل سپاهان شکست خورد و دوباره چند هفته را با پیروزی پشت سر گذاشت، اما متاسفانه سه باخت پی‌درپی باعث شد تا استقلال دچار مشکل بشود.

پرویز پیشین استقلال تاکید کرد: برد مقابل ملوان توانست روحیه از دست رفته این تیم را بازگرداند و من امیدوارم این تیم بتواند در دیدارهای آینده اش موفق باشد. اعتقاد دارم که استقلال مدعی اول قهرمانی است و می تواند با کادر فنی خوب و بازیکنان جوان و باتجربه ای که در اختیار دارد در پایان فصل قهرمان شود.

مظلومی اردوهای تیم ملی که باعث وقفه در بازی ها می شوند را کمی برای تیم‌ها مشکل‌ساز خواند و افزود: این تعطیلی باعث شد تا تیم ها که به تازگی در کوران لیگ قرار گرفته بودند، ملی‌پوشان خود را از دست داده و تمریناتشان را به طور منظم انجام ندهند و همین مساله باعث می شود تا تیم‌ها آنطور که مدنظرشان بود، تمرین نکنند.

سرمربی اسبق استقلال تهران عدم حضور هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال را در ورزشگاه بی‌کیفیت بودن بازی‌ها خواند و ادامه داد: لیگ امسال هم همانند سال‌های گذشته از کیفیت لازم برخوردار نیست و هنوز نتوانسته است هواداران بسیاری را به ورزشگاه جذب کند.

مظلومی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چه از زمان بازی‌ها می گذرد، تیم‌ها بازی‌های بهتری انجام بدهند تا هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال نیز گرایش بیشتری برای حضور در استادیوم‌ها پیدا کنند.

کد خبر 2388283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha