۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۲۱

فرهنگی انتقاد کرد:

تامین اجتماعی برای تحویل گرفتن زمین بیمارستان 300 تختخوابی تبریز اقدام نمی کند

تامین اجتماعی برای تحویل گرفتن زمین بیمارستان 300 تختخوابی تبریز اقدام نمی کند

تبریز – خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تحویل زمین بیمارستان 300 تختخوابی تامین اجتماعی تبریز گفت: زمین این بیمارستان آماده تحویل است ولی کسی برای این کار اقدام نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین فرهنگی شامگاه دوشنبه در جشن تجلیل از مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه موضوع ساخت بیمارستان مصوب سال 87 در تبریز عملی شده و باید با توجه به جمعیت و نیز تعداد مراجعه کنندگان از کشورهای همسایه و استان های هم جوار به بیمارستان های این کلانشهر، بیمارستان جدید هرچه سریعتر احداث شود.

وی سپس به تراکم بیماران در بیمارستان های آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز اشاره کرد و گفت: امیدواریم عملیات احداث این بیمارستان آغاز شود.

فرهنگی با بیان اینکه بیمه کارگران ساختمانی، رانندگان، قالیبافان و باربران از اقدامات اساسی مجلس در حوزه تامین اجتماعی بود، ابراز داشت: باید تامین اجتماعی با استفاده از درآمد پایدار برای سازمان به فکر ارائه خدمات پایدار برای بازنشستگان کشور باشد.

این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو همچنین با تاکید بر ضرورت مدیریت منابع مالی و انسانی گفت: استفاده از امکانات بنگاه های سودده همچون بنگاه های نفتی می تواند باعث تقویت درآمدهای پایدار سازمان تامین اجتماعی و در نتیجه افزایش خدمات به بازنشستگان شود.

بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی تامین اجتماعی تبریز یکی از مصوبات سفر استانی دوم هیئت دولت دهم در آذربایجان ‌شرقی در سال ۸۷ است که تا به امروز اجرایی نشده است.

کد خبر 2388441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha