۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۴

مرد پرتغالی روی لبه تیغ؛

وینگادا قربانی ناکامی تیم های پایه فوتبال می‌شود؟

وینگادا قربانی ناکامی تیم های پایه فوتبال می‌شود؟

ناکامی تیم‌های پایه فوتبال ایران مسئولان را در شرایطی قرار داده که به نظر می رسد برای آرام شدن اوضاع مرد پرتغالی تیم امید قربانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سه گانه فاجعه بار و مسلسل وار تیم های نوجوانان، امید و جوانان موجب شده تا فدراسیون فوتبال به فکر تغییرات اساسی در رده های پایه بیفتاد. ظرف روزهای گذشته هادی آیت آللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال مدعی شد تغییرات بنیادین را در تیم‌های پایه انجام می‎دهند.

با توجه به فشار افکار عمومی، رسانه ها و همچنین گلایه مدیران بالا دستی وزارت ورزش و جوانان از وضعیت موجود فوتبال، انجام سریع این تغییرات حتمی به نظر می‌رسد اما نکته غافلگیر کننده که شاید کمتر کسی انتظارش را داشته باشد برکناری وینگاداست. سرمربی پرتغالی تیم امید پس از ناکامی در بازی‌های آسیایی اینچئون به محل فدراسیون فوتبال رفت و برنامه های خود را برای آماده سازی تیم امید تا پایان سال را اعلام کرد.

اما شکست و حذف زودهنگام تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا موجب شد تا مجددا تیغ انتقادات متوجه همه مربیان رده های پایه شود. قرارداد این مربی پرتغالی تا پایان سال جاری است و با توجه به حجم انتقادات، شاید فدراسیون فوتبال در تصمیمی ناگهانی، هدایت تیم امید را از وینگادا بگیرد و یک مربی داخلی را جایگزین وی کند.

البته فریدون معینی در گفتگویی با خبرنگار مهر از رسانه ها خواست در این مورد گمانه زنی نکنند چرا که به زعم وی فعلا فدراسیون برنامه ای برای جایگزین کردن فردی به جای وینگادا ندارد.

کد خبر 2388488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha