۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵

باشگاهی که نمی تواند مدیرعامل انتخاب کند؛

نظم رویایی دست نیافتنی برای درخشان و پرسپولیس!

نظم رویایی دست نیافتنی برای درخشان و پرسپولیس!

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: مصاحبه های سریالی بازیکنان پرسپولیس علیه باشگاه یا حتی علیه خود درخشان نشان از بی انضباطی و بی مدیریتی این باشگاه و حتی شخص حمید درخشان است اما به راستی برای باشگاهی که نمی تواند حتی یک مدیر عامل انتخاب کند نظم گزینه ای رویایی و دور از دسترس به شمار نمی آید؟

به گزارش خبرنگار مهر، روند رو به رشد تاکتیکی را می توان در پرسپولیس مشاهده کرد، می توان فهمید که این تیم از نظر بدنسازی و از منظر نوع فوتبالی که ارائه می کند از زمان مربیگری دایی بهتر و پیشرفته تر است و اصولامی توان از پرسپولیس از نظر تاکتیکی ایراد گرفت و از تیمی که می توان ایراد تاکتیکی گرفت، یعنی شرایط بهتری ایجاد شده است.با این حال اما این به معنی تکمیل پرسپولیس نیست چرا که درخشان در همین چند روز نشان داده که از نظر مدیریتی شرایط خوبی در تیم ایجاد نکرده و حواشی زیادی این چند روز در پرسپولیس مشاهده شده که جای بحث و بررسی دارد و برای تیمی در جایگاه پرسپولیس این موضوع قابل قبول نیست و اندکی عجیب است.

مصاحبه سوشا مکانی در اولین دیداری که درخشان سرمربی شد در نوع خود بسیار جالب بود ،بازیکنی که از مدت حضورش در پرسپولیس چند ماه نمی گذشت برای درخشان و پرسپولیس تعیین و تکلیف کرد و جالبتر آن بود که درخشان او را فیکس کرد!

بعد از این حرکت بود که مولکول‌های بازیکنان پرسپولیس به جنب و جوش افتاد و همه در دفتر چه یادداشت سربازان ارتش سرخ مرقوم شد تا پس از هر بازی مصاحبه ها به نوبت شرع شود! نورمحمدی نفر بعدی بود و پس از آن میثم حسینی و در نهایت کاپیتان محمد نوری بود که به خاطر عدم جذب مهاجم سیرالئونی از باشگاه انتقاد کرد! در واقع آنچه در پرسپولیس رخ می دهد را باید جزو عجایب  هفتگانه  دسته بندی کرد که بازیکنان هر آنچه می خواهند انجام می دهند  و باشگاه و درخشان هم مثل من و شما بیننده ماوقع!

سرمربی پرسپولیس در واقع هیزم هم به این آتش می ریزد چرا که نه تنها مخالفتی نمی کند بلکه با آرامش بعضا خواسته آقایان را هم اجابت می کند! در این رابطه البته برخی دیدگاه دیگری دارند و آن دیدگاه این است که درخشان چون بازیکن ندارن ،فعلا مدارا می کند تا نیم فصل و وقتی بازیکن گرفت، آنوقت همه این رفتارها را با واکنش شدید پاسخ می دهد!

با این حال تصور می کنیم که آنچه امروز رخ می دهد نتیجه سکوت درخشان است اگر چه نمی توان کتمان کرد باشگاهی که نمی تواند یک مدیر عامل برای خودش انتخاب کند هر گز نمی تواند نظم و انضباط داشته باشد، وقتی درخشان هنوز نمی داند که مدیر عاملش کیست و کمیته انضباطی اش کجاست و چه کسی قرار است برایش بازیکن بگیرد ،چگونه می خواهد با خاطیانش برخورد کند؟
 

کد خبر 2389434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha