۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۱۳

سعداوی خبرداد:

چاگو غایب بزرگ فولاد در جام حذفی/ استفاده از ملی پوشان به رغم خستگی

چاگو غایب بزرگ فولاد در جام حذفی/ استفاده از ملی پوشان به رغم خستگی

اهواز - خبرگزاری مهر: مربی فولاد خوزستان با گله مندی از عدم موافقت با درخواست فولاد مبنی بر تعویق یک روزه دیدار این تیم مقابل پارسه، بر استفاده از باریکنان ملی پوش به رغم خستگی تاکید کرد

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر شرایط تیم فولاد خوزستان را ایده آل عنوان کرد و گفت: تیم تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد. سعی کردیم در این دو هفته، نقطه ضعف ها را برطرف کنیم و با روحیه ای مضاعف برای ادامه مسابقات آماده هستیم.

وی نبود بازیکنان ملی پوش و مصدومیت چاگو را تنها مشکلات تیم برای بازی پیش رو مقابل پارسه عنوان کرد و درباره به طول کشیدن جذب بازیکن از سوی این باشگاه اظهار کرد: ما به خوبی شرایط را درک می کنیم و نیاز مبرم تیم را به خصوص به بازیکن هافبک و مهاجم احساس می کنیم اما واقعا در این موقع فصل با توجه به اینکه اکثر بازیکنان با کیفیت با تیم های مختلف قرارداد بستند کار ما رای برای جذب بازیکن سخت کرده است.

وی با بیان اینکه اسکوچیچ حساسیت خاصی به جذب بازیکن دارد، افزود، فرقی ندارد بازیکن داخلی باشد یا خارجی. مهم کیفیت کار آن بازیکن است که اسکوچیچ به شدت بر روی آن تاکید می کند.

مربی فولاد درباره برنامه فولاد برای جام حذفی و اهمیت این جام گفت: جام حذفی برای فولاد دست کمی از لیگ برتر ندارد و ما این جام را دست کم نمی گیریم. زیرا در جام حذفی با انجام دادن تعداد کمی بازی می توانیم جام و سهمیه آسیا را بدست بیاوریم.

وی اضافه کرد: خیلی از تیم های لیگ برتری برنامه اصلی خود را برای جام حذفی می گذارند و این جام حتی از لیگ برتر برای آنها مهمتر است و فولاد نیز با پشتکار و تلاش به شکلی قوی در جام حذفی شرکت می کند

سعدوای با بیان اینکه از تیم پارسه شناخت زیادی نداریم، افزود: جام حذفی جام شگفتی هاست و همیشه اتفاق افتاده که تیم های لیگ برتری در این جام توسط تیم های دسته یکی از دور مسابقات کنار زده شوند برای همین ما نباید تیم پارسه را دست کم بگیریم و با تمام قدرتمان به مصاف این تیم می رویم

مربی فولاد خوزستان با گله مندی از موافقت نکردن با درخواست فولاد مبنی بر یک روز تعویق بازی این تیم مقابل پارسه گفت: با وجود اینکه فولاد خوزستان همیشه بهترین تعامل را با فدراسیون و تیم های ملی داشته اما متاسفانه حالا که به دلیل حضور بازیکنانمان در تیم ملی درخواست کردیم فقط یک روز بازی را عقب بندازند آنها با درخواست ما موافقت نکردند.

سعدوای گفت: به رغم خستگی بازیکنان ملی پوش اما با توجه به بضاعت کم تیم به طور حتم از آنها در دیدار روز جمعه مقابل پارسه استفاده می کنیم ضمن اینکه ماتیاس چاگو یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ما نیز به علت مصدومیت قادر به همراهی فولاد در بازی جام حذفی در برابر پارسه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، فولاد خوزستان از سری مسابقات جام حذفی ساعت14 روز جمعه 25 مهر در ورزشگاه صنایع دفاع تهران به مصاف پارسه می رود.

کد خبر 2389897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha