۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۶

فرامرز می‌آبادی:

عدم تمایل به تیم‌داری در لیگ برتر هندبال ضعف هیئت اصفهان نیست/ سپاهان را ترغیب به تیم‌داری کردیم

عدم تمایل به تیم‌داری در لیگ برتر هندبال ضعف هیئت اصفهان نیست/ سپاهان را ترغیب به تیم‌داری کردیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت هندبال اصفهان گفت: حضور حداقلی نماینده اصفهان در لیگ برتر هندبال، حاصل تلاش این هیئت بوده و ما باشگاه سپاهان را به تیم‌داری در لیگ برتر ترغیب کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز می‌آبادی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره ارتقای داوری بین‌المللی هندبال در اصفهان اظهار داشت: داوری هر رشته از اهمیت بسیاری در رشته‌های مختلف برخوردار بوده و فدراسیون جهانی با توجه به این مسئله، دوره‌‌‌های ارتقای داوری را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه هر قاره تنها یک بار نسبت به برگزاری این دوره‌ها اقدام می‌کند، بیان داشت: خوشحال هستم که این دوره با همکاری رئیس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا به اصفهان و ایران داده شده و قرار است از فردا در این شهر برگزار شود.

مدیر اجرایی دوره داوری فدراسیون بین‌المللی هندبال با اشاره به شرکت کنندگان در این رشته تصریح کرد: 7 کوبل داوری که شامل 14 داور می‌شوند از کشور ایران و همچنین کوبل‌های داوری از کشورهای کره جنوبی، قزاقستان، عمان، بحرین،تایلند، چین، اردن و عراق در دوره‌ها شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به عدم تیم‌داری باشگاه‌های اصفهانی در رشته هندبال و حضور تنها سپاهان در این رقابت‌ها تصریح کرد: همین که اصفهان با باشگاه سپاهان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، به دلیل تلاش‌های هیئت هندبال بوده و حضور حداقلی نماینده اصفهان در لیگ، با تلاش هیئت صورت گرفت زیرا ما باشگاه سپاهان را ترغیب کردیم که بار دیگر به لیگ برتر هندبال بازگردد.

وی‌آبادی درباره نفوذ کشورهای عرب در کنفدراسیون هندبال آسیا اضافه کرد: هندبال آسیا تنها در دوره‌ای تحت سلطه کشورهای خاص بود اما از زمان حضور توکلی در این کنفدراسیون، شرایط به میزان قابل توجهی تغییر کرده و خوشحال هستیم که وی در این سمت قرار دارد.

کد خبر 2390292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha