۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۴۲

حواشی دیدار پرسپولیس - بنه‌گز بوشهر؛

عباس‌زاده پس از تعویض، به رختکن رفت/ اعتراض عجیب بوشهری‌ها به داور

عباس‌زاده پس از تعویض، به رختکن رفت/ اعتراض عجیب بوشهری‌ها به داور

دیدار تیم‌های پرسپولیس و کارگر بنه‌گز درحالی با برتری شاگردان حمید استیلی به پایان رسید که محمد عباس‌زاده گلزن سرخپوشان پس از تعویض، با ناراحتی راهی رختکن شد اما دقایقی بعد دوباره به زمین بازگشت و روی نیمکت تیمش نشست.

به گزارش خبرنگار مهر، دیگر حواشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کارگر بنه‌گز بوشهر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

* در ابتدای بازی حدود 150 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که حدود 50 نفر آنها طرفدار تیم کارگر بنه‌گز بودند، اما در طول نیمه اول به تماشاچیان اضافه شد و تعداد آنها به حدود 500 نفر رسید.

* طرفداران تیم کارگر بنه‌گز که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، با شعارهای محلی به تشویق تیمشان پرداخت که در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسید، آنها دقایقی هم علی دایی را تشویق کردند.

* در دقیقه 14 این مسابقه، محمد عباس‌زاده دروازه تیم کارگر را باز کرد اما پس از به ثمر رسیدن این گل، شادی گل همیشگی‌اش را از خود به نمایش نگذاشت. وی به سمت سرمربی تیمش رفت و با درخشان به خوشحالی پرداخت.

* بعد از به ثمررسیدن این گل، هواداران پرسپولیس از بازیکنان این تیم درخواست کردند که تیم حریف را شش‌تایی کنند.

* در دقیقه 49 پرسپولیسی‌ها روی حرکت مهدی صارمی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که دروازه بان تیم کارگر بنه‌گز بخاطر این خطا با کارت زرد داور جریمه شد، این در حالی بود که پرسپولیسی ها معتقد بودند او باید با کارت قرمز روبرو شود و به همین دلیل به داور مسابقه اعتراض کردند که محمد عباس‌زاده این ضربه پنالتی را به هوا کوبید.

* در دقیقه 51 محمد عباس‌زاده جای خودش را به پیام صادقیان داد که پس از این تعویض عباس‌زاده با حالتی ناراحت زمین مسابقه را ترک کرده و مستقیما راهی رختکن شد. البته دقایقی بعد وی به زمین بازگشت و روی نیمکت نشست.

* تماشاگران تیم کارگر بنه‌گز پس از اعلام ضربه پنالتی دوم در دقیقه 77 به سود پرسپولیس، به شدت به عملکرد داور اعتراض کردند. آنها پس از گل شدن این توپ توسط صادقیان، به اعتراض‌های خود افزوده و حتی با نشان دادن پول به داور، به عملکردش انتقاد کردند.

کد خبر 2390373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha