۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۸:۲۴

آیت‌الله صفایی بوشهری:

مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی استان بوشهر بسیار ضعیف است

مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی استان بوشهر بسیار ضعیف است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی استان بوشهر بسیار ضعیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان بانک کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: کشاورزی نقش بسیار مهمی در اقتصاد یک جامعه دارد و همه بخش‌ها نیازمند بخش کشاورزی هستند.

وی به نقش بسیار مهم بانک ها در یاری رساندن به کشاورزان اشاره کرد و ادامه داد: عرصه‌های تولید، توزیع و مدیریت بحران کشاورزی نیازمند سرمایه گذاری بسیار زیاد است که بسیاری از کشاورزان توان مالی لازم را ندارند و نیاز است که بانک‌ها تسهیلات مناسب را به آنها ارائه دهند.

امام جمعه بوشهر به مشکلات بخش کشاورزی در سال‌های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در بخش کشاورزی هر سال بحران‌ها شدیدتر، سطح تولید کمتر و توزیع نامناسب می شود که کشاورزان نیازمند کمک‌های بیشتری هستند.

لزوم مدیریت صحیح در عرصه بانکداری در بخش کشاورزی

وی سیستم بانکداری حوزه کشاورزی را ناموفق خواند و تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز است کشاورزان پول بیشتری دریافت کنند و این پول نیز کمتر به چرخه برمی‌گردد، باعث می شود که هر سال بر معوقات بانکی افزوده شود که بیانگر ناموفق بودن این موضوع است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم مدیریت صحیح در عرصه بانکداری در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: تسهیلاتی که بانک تزریق می‌کند باید به گونه‌ای باشد که به تولید بیشتر کمک کند و تولید ناخالص ملی را افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها باید برای توسعه کشاورزی استان استفاده شود، گفت: مدیریت بازاریابی استان بوشهر در عرصه توزیع محصولات کشاورزی بسیار ضعیف است و باید مدیریت بهتری صورت بگیرد.

کد خبر 2390379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha