۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۸:۱۲

دینورزاده:

شهرداری اردبیل شخصیت تیمی خود را نشان داد/ باخت به گیتی پسند یک اتفاق بود

شهرداری اردبیل شخصیت تیمی خود را نشان داد/ باخت به گیتی پسند یک اتفاق بود

اردبیل – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه این تیم برابر تیم صبای قم بازی خوبی به نمایش گذاشت، گفت: در این بازی شهرداری اردبیل شخصیت تیمی خود را نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دینورزاده عصر چهارشنبه در پایان بازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل و صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: امروز نشان دادیم که بازیکنان به خودباوری رسیده اند.

وی با بیان اینکه تیم صبای قم یک تیم بسیار خوب است که برای برد به اردبیل آمده بود، ادامه داد: ولی بازیکنان ما از فرصت استفاده کرده و با بازی خوب خود پیروز شدند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل ادامه داد: همه بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند و سعی کردیم از کسانی که کمتر بازی کرده بودند در این بازی استفاده کنیم که خوشبختانه بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه برای تمام بازی های خود برنامه داریم، یادآور شد: باید این بازی را فراموش ‌کنیم و تمام فکر خود را به بازی بعد در لیگ دسته یک که با استقلال اهواز در خوزستان بازی خواهیم داشت، متمرکز نماییم.

دینورزاده همچنین به اتفاقات بازی قبل و باخت به گیتی پسند اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باخت هفته قبل یک اتفاق بود، تصریح کرد: بازی قبل سه گل با اشتباهات فردی دریافت کردیم که این موضوع نیز جزو اتفاقات فوتبال است.

وی با بیان اینکه هفته قبل علاوه بر اشتباهات خط دفاعی در درون دروازه هم متزلزل نشان داده بودیم، عنوان کرد: در طول هفته قبل تلاش کردیک این اشتباهات را برطرف کنیم، این بازی نشان داد در این زمینه موفق بودیم و حتی دروازه بان تیم عملکرد خوبی داشت.

کد خبر 2390409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha