۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

کیومرث هاشمی:

فدراسیون فوتبال تجدید نظر کند/ حسرت تیم امید ایران نباید 44 ساله شود

فدراسیون فوتبال تجدید نظر کند/ حسرت تیم امید ایران نباید 44 ساله شود

رئیس کمیته ملی از فدراسیون فوتبال خواست در مورد برنامه هایش برای تیم امید و رده های پایه تجدید نظر کند و اجازه ندهد حسرت حضور این تیم در المپیک 44 ساله شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی که صبح روز جمعه در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کاروان ورزش ایران در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی به ناکامی تیم فوتبال امید در این دوره از بازیها اشاره کرد و گفت: ما از همان ابتدا هم روی مدال فوتبال حساب نکرده بودیم. با این حال از روندی که این رشته در پیش گرفته راضی نیستم.

وی با تاکید براینکه فدراسیون فوتبال باید تلاش کند تا ضعف هایش را برطرف کند به حضور تیم امید در مرحله مقدماتی المپیک اشاره کرد و افزود: فدراسیون فوتبال باید در برنامه هایش تجدید نظر کند و اصلاحاتی را بوجود بیاورد تا حسرت حضور تیم امید در المپیک از 40 سال به 44 سال افزایش پیدا نکند.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم فوتبال امید گفت: با ایشان تلفنی صحبت کردم و قرار شد و در جلسه ای حضوری برنامه های تیم امید را مورد بررسی قرار دهیم. اگر تیم امید نیاز به ایجاد تغییرات در کادر فنی اش دارد باید از ظرفیت های آقای کی روش هم استفاده کنیم. نمونه این کار در ژاپن هم صورت گرفت و آنها از تروسیه همزمان در تیم بزرگسالان و تیم امید استفاده کردند. ما هم باید این کار را انجام دهیم چرا که با شرایط فعلی نمی توانیم به المپیک برویم.

کد خبر 2390548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha