۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۱۳

یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی؛

پیروزی پیکان در وقت‌های اضافه/ ملوان در ضربات پنالتی حذف شد

پیروزی پیکان در وقت‌های اضافه/ ملوان در ضربات پنالتی حذف شد

در ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم فوتبال پیکان موفق شد در وقت‌های اضافه از سد بهمن شیراز بگذرد و ملوان هم در ضربات پنالتی با شکست برابر صنعت ساری در ضربات پنالتی از گردونه مسابقات کنار رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دو بازی باقی‌مانده از روز دوم مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور که به وقت‌های اضافه کشیده شده شده بود پایان یافت و در نهایت تیم‌های پیکان تهران و صنعت ساری با شکست رقبای خود به مرحله بعد راه یافتند.

در تهران تیم پیکان که در جدال با بهمن شیراز در وقت‌های معمولی به تساوی یک بر یک رسیده بود در وقت‌های اضافه موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد این تیم بگذرد. جهانگیر عسگری(31) و سیاوش یزدانی(107) زننده گل‌های تیم منصور ابراهیم‌زاده بودند و تک گل شیرازی‌های را حمیدرضا یزدانی(47) به ثمر رساند.

اما یک دیگر دیدار امروز نیز به وقت‌های اضافه کشیده شد. دو تیم صنعنت ساری و ملوان در طول 90 دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند و در وقت‌های اضافه هم گلی رد و بدل نشد تا کار به ضربات پنالتی بکشد. سرانجام این تیم صنعت ساری بود که ماراتن پنالتی را به سود خود تمام کرد تا تیم لیگ برتری ملوان حذف شود. بعد از فولاد، ملوان دومین تیم لیگ برتری بود که امروز از گردونه جام حذفی خارج شد.

صنعت ساری و پیکان باید در مرحه بعد به مصاف هم بروند.

 

کد خبر 2390677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha