۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۹:۰۵

شاداب:

طرح جامع توسعه شهر نمین نیازمند بازنگری است

طرح جامع توسعه شهر نمین نیازمند بازنگری است

نمین – خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نمین معتقد است طرح جامع توسعه شهر نمین نیازمند بازنگری است.

مریم شاداب در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: با وجود اینکه این طرح جهت تائید نهایی به وزارت کشور ارائه شده اما نسبت به برخی بخش های آن اعتراض داریم.

وی با بیان اینکه در این طرح تمامی مولفه های توسعه در نظر گرفته نشده است، اضافه کرد: بازنگری طرح ضروری  است و توسعه باید توسعه همه جانبه و متناسب با نیازهای موجود باشد.

شاداب بخشی از نیازمندی های شهر سرعین را در تکمیل لوله کشی فاضلاب شهری، ساماندهی روخانه نمین چای و احداث یک مجتمع فرهنگی دانست و افزود: در عین حال ایجاد مراکز دانشگاهی و تبدیل دانشکده ادبیات به دانشگاه جهت توسعه شهر ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر نمین ایجاد یک پارک در داخل شهر را ضروری دانست و تاکید کرد: در حال حاضر این شهر حتی یک مکان گردشی و پارک مناسب برای استفاده شهروندان ندارد.

وی واگذاری و تکمیل سایت فندقلو به شهرداری را دیگر مطالبه پیشنهادی شورای شهر عنوان کرد و گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان آتش نشانی، تکمیل غرفه های ورودی شهر و ایجاد بازارچه صنایع دستی نیازمندی های دیگر توسعه شهری است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نمین از جمله پروژه های در دست اجرا را آسفالت ریزی به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال با همکاری راه و شهرسازی برشمرد و اضافه کرد: احداث دو میدان مرزبان و ولیعصر نیز در دستور کار شهرداری است.

به گفته شاداب پنج هزار و 462 مورد پلاک زنی نیز برای سال جاری در برنامه شهرداری و شورا پیش بینی شده است.

کد خبر 2390755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha