۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲

آغاز پیش‌تولید «پل خواب»/ بازیگران فیلم به زودی انتخاب می‌شوند

آغاز پیش‌تولید «پل خواب»/ بازیگران فیلم به زودی انتخاب می‌شوند

اکتای براهنی که قصد دارد اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام «پل خواب» را به زودی جلوی دوربین ببرد، این روزها مرحله پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد.

سحاب زری‌باف که در مقام عکاس با اکتای براهنی در پروژه سینمایی «پل خواب» همکاری دارد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به زودی اولین فیلم سینمایی اکتای براهنی با نام «پل خواب» جلوی دوربین می رود. این فیلم که اولین تجربه اکتای براهنی در حوزه سینمای بلند است در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی بازیگران و دیگر عوامل فیلم انتخاب می شوند.

وی با اشاره به تجربه حضور خود در «اشباح» مهرجویی توضیح داد : فیلم «اشباح» با توجه به اینکه سیاه و سفید فیلمبرداری شد، عکس های فیلم نیز به صورت سیاه و سفید بود به همین دلیل این عکس ها در جشن خانه سینما نیز سیاه و سفید ارائه شد، البته عکس ها به صورت خام گرفته شد تا در نهایت بتوانیم تغییرات لازم را در عکس ها بدهیم.

عکاس فیلم «دلشکسته» بیان کرد: هرچند تهیه کننده و پخش کننده فیلم  براساس سیاست هایی که داشتند برخی از موارد تبلیغاتی فیلم را به صورت رنگی کار کردند اما مجموعه اصلی عکس ها سیاه و سفید است و اگر بخواهم آن را به هرجای دیگری ارائه دهم حتما سیاه و سفید ارائه می کنم.

وی ادامه داد: کار کردن با داریوش مهرجویی برای من بسیار مهم بود و تجربه خوبی را پشت سر گذاشتم، البته حضور محمود کلاری پشت دوربین این پروژه نیز به همان اندازه برای من ارزشمند بود.

زری باف علاوه بر عکاسی در حوزه سینما در سال گذشته  فیلمبرداری چند فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته و امسال نخستین فیلم بلندش به نام «زنده به گور» به کارگردانی علی جناب را فیلمبرداری کرده است.

این عکاس  به تازگی تندیس بهترین عکس را از شانزدهمین جشن سینمای ایران برای عکاسی فیلم «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی دریافت کرده است.

کد خبر 2390862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha