۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲

پابلو زابالتا:

من مثل توره و سیلوا درکلاس جهانی نیستم/ می‌خواهم بهترین بازی را ارایه کنم

من مثل توره و سیلوا درکلاس جهانی نیستم/ می‌خواهم بهترین بازی را ارایه کنم

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی با تاکید بر اینکه همیشه به دنبال انجام بهترین کار خود بوده است، گفت: من مثل داوید سیلوا و یحیی توره یک بازیکن با کلاس جهانی نیستم!

به گزارش خبرگزاری مهر، پابلو زابالتا که در جناح راست تیم فوتبال منچستر سیتی خود را تثبیت کرده و به بازیکن محبوب هواداران این تیم تبدیل شده است در گفتگویی تاکید کرد که بازیکنی در کلاس جهانی نیست. وی در این باره عنوان کرد: من همیشه سعی کرده ام کار خودم را به بهترین شکل انجام دهم ولی یک بازیکن در کلاس جهانی مثل یحیی توره و داوید سیلوا نیستم. آنها واقعا ستاره هستند.

زابالتا در این گفتگو به حضورش در تیم منچسترسیتی اشاره کرد و گفت: من در اسپانیا بازی کرده بودم ولی در لیگ برتر به پویایی لازم رسیده ام. زمانی که 23 سال داشتم به لیگ برتر آمده‌ام و احساس می‌کنم که هر سال کامل‌تر از قبل شده‌ام.

ملی‌پوش آرژانتینی که تنها 13 سال داشت خانه را برای حضور در دنیای حرفه‌ای فوتبال ترک کرد از درگذشت مادرش به عنوان خاطره‌ای بد یاد کرد و افزود: مادرم تنها 45 سال داشت و خیلی جوان بود. آن روز را هرگز فراموش نمی‌کنم. من یک خواهر و برادر کوچکتر داشتم و پدرم بار دیگر ازدواج کرد.

وی در این مصاحبه از مشکلات زندگی مردم آرژانتین نیز صحبت کرد و یادآور شد که تماشای جام جهانی به مردم کمک کرد تا سختی‌ها را از یاد ببرند.

 

کد خبر 2390961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha