۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۹:۱۹

سعداوی در گفتگو با مهر:

فولاد تقویت می‌شود/ نظام هماهنگ فوتبال خنده دار است!

فولاد تقویت می‌شود/ نظام هماهنگ فوتبال خنده دار است!

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از فدراسیون فوتبال برای مخالفت با تعویق بازی این تیم در جام حذفی، از تقویت فولاد خوزستان در نیم فصل خبر داد.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست تیم فولاد خوزستان برابر پارسه در جام حذفی اظهار کرد: ما در نیمه اول در حد و اندازه خودمان نبودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. در هر صورت قدر این فرصت طلایی را ندانستیم. جام حذفی میانبر خوبی برای گرفتن سهمیه آسیایی بود که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: با این حال یک علامت سئوال بزرگ در ذهن ما وجود دارد. چطور ممکن است با درخواست فولاد که در تمام سال‌ها با تیم ملی و فدراسیون فوتبال تعامل داشته است، موافقت نمی‌شود و بازی ما یک روز عقب نمی‌افتد؟ ما دو بازیکن در تیم ملی داشتیم و بهتر بود یک روز دیرتر بازی می‌کردیم. چرا این تعامل برای تیم‌های دیگر وجود دارد و برای فولاد نیست؟

مربی فولاد همچنین با انتقاد از داوری بازی با پارسه، خاطرنشان کرد: دوست داریم کارشناسان بدون غرض درباره صحنه پنالتی نظر بدهند. به هیچ عنوان آن برخورد پنالتی نبود. متاسفانه در لیگ و در بازی با نفت مسجد سلیمان هم دو پنالتی ما گرفته نشد و برای نفت اشتباهی یک پنالتی اعلام کردند. اشتباه داوری هم یک بار، دو بار؛ نه بیشتر.

سعداوی در ادامه از تقویت تیم فولاد در نیم فصل خبر داد و گفت: شرایط موجود ما می‌طلبد که تیم را تقویت کنیم. ما در بخش تهاجمی و میانی به بازیکن نیاز داریم و حتما در نیم فصل این کار را انجام خواهیم داد؛ بخصوص اینکه به اندازه کافی هم جای خالی داریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بدون نام بردن از مجید جلالی، طرح نظام هماهنگ فوتبال و تمرینات را خنده دار دانست و یادآور شد: این نظام در کل دنیا منسوخ است. آقایان که در رسانه ملی نظریه سازی می‌کنند و مردم را تحت تاثیر گفته‌های خود قرار می‌دهند، حرفشان در حد همان کلام است و با واقعیت فاصله دارد. من در خیلی از کشورهای صاحب سبک بررسی کردم و در هیچ کدام از آنها چنین چیزی ندیدم.

سعداوی در پایان گفت: اینکه بگویید نظام هماهنگ در تمرینات پایه باشد و همه مربیان و بازیکنان یک شکل آموزش و تمرین ببینند، واقعا خنده دار است. مثل این است که باشگاه آژاکس از فدراسیون فوتبال هلند برنامه بگیرد و یا اینکه بارسلونا برای تیم‌های پایه خود از فدراسیون اسپانیا برنامه بخواهد.

کد خبر 2390970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha