۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴

آشتاب:

351 طرح مصوب کارگروه اشتغال لرستان به بانکها معرفی شدند

351 طرح مصوب کارگروه اشتغال لرستان به بانکها معرفی شدند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 351 طرح مصوب کارگروه اشتغال لرستان برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب صبح یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با اشاره به اینکه در جلسه امروز 13 طرح را مصوب کردیم اظهار داشت: میزان تسهیلات مصوب برای این تعداد طرح 184 میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در صورت اجرای این طرح ها برای 15 نفر شغل ایجاد می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: اجرای 13 طرح مصوب در جلسه کارگروه اشتغال استان موجب تثبیت اشتغال 501 نفر در استان خواهد شد.

آشتاب به عملکرد شش ماهه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اشاره کرد و بیان داشت: طرح های معرفی شده به بانکهای استان طی امسال از محل اعتبار 176 میلیارد تومان سهم استان از محل تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانکها بوده است.

وی با بیان اینکه طی شش ماه نخست سالجاری تا کنون 10 جلسه کارگروه اشتغال برگزار شده است یادآور شد: 9 جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان منجر به تصویب 95 مصوبه شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به معرفی 351 طرح به سیستم بانکی استان بیان داشت: این تعداد طرح با رقم تسهیلات مورد نیاز دو هزار و 161 میلیارد ریال به بانکها معرفی شده است.

کد خبر 2391722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha